به گفته ناشر کتاب، میتوان شیوهها و فوت و فن های ارائه ی تبلیغ را (تکنیکهای) تبلیغات و راههایی که بتوان تبلیغ را پیش برد و ادامه حیات آن را تضمین کرد تا اثر بخشی خود را همچنان حفظ کند (تاکتیک های) تبلیغات نامید.
واژه دیگری که بسیار نزدیک به این دو واژه استفاده می شود، (استراتژیهای) تبلیغات است.
در این کتاب (تاکتیک و تکنیکهای) تبلیغات سعی شده است تا با نگرشی نو به برخی از استراتژیها، تاکتیکها و تکنیکهای تبلیغات از دیدگاههای مختلف پرداخته شود تا به کمک آن بتوانید تبلیغات برتر و موثر تری داشته باشید.
این کتاب با تالیف دکتر محمد روستا که یکی از پایه گذاران بازار یابی در ایران است، فرصتی برای توسعه دانش و افزایش و بهبود مهارتهای تبلیغاتی و نیز وسیلهای برای ارتباط های بازار یابی مفید تر و موثرتر است.
کتاب تاکتیکها و تکنیکهای تبلیغات به قیمت 7500 تومان در قطع رقعی با تعداد صفحات 216 منتشر شده است.
علاقهمندان جهت تهیه کتاب میتوانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه، خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفنهای 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.