سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه نقاشی‌های علی رسولی با عنوان «نگاه» در گالری تابستان خانه هنرمندان گشایش می‌یابد.

نقاشی

به گزارش فارس، نمایشگاه نقاشی‌های «علی رسولی» 25 تا 30 مهر روی دیوار نگارخانه تابستان خانه هنرمندان ایران می‌رود.

علی رسولی کارشناس ارشد نقاشی است و تاکنون هفت نمایشگاه انفرادی در نگارخانه های تهران برگزار کرده و در 40 نمایشگاه گروهی در تهران، یزد، شیراز، اصفهان، کویت، کانادا و فرانسه حضور داشته است.

او علاوه بر نقاشی، در زمینه انیمیشن هم فعالیت دارد که جایزه بهترین انیمیشن در بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و حضور در جشنواره های بین المللی فیلم در کرواسی، اسپانیا، آلمان، آلبانی و لهستان از جمله تجربیات او در این زمینه است.

این هنرمند که این بار با 27 تابلوی نقاشی به خانه هنرمندان ایران آمده است خود را «یک نقاش پیکره نگار واقع گرا» می‌داند و می‌گوید: «تنوع اتفاقات و احساس های گوناگون باعث می‌شود در نقاشی به فضاسازی های گوناگون دست بزنم و در این راه سعی می‌کنم از مبانی هنرهای تجسمی به شکلی متناسب با اوضاع و احوال و محتوایی که می‌خواهم نشان بدهم بهره بگیرم».

نمایشگاه نقاشی های علی رسولی 25 تا 30 مهر در نگارخانه تابستان خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از ساعت 14 تا 20 روزهای یادشده به خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان آیت الله طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه کنند.

کد خبر 235121
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز