دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس خانه تئاتر کودک و نوجوان شهر فرانکفورت آلمان از برگزاری هفته هنری ایران در این شهر خبر داد.

فرهنگ و هنر

به گزارش همشهری آنلاین، گوردن واین گفت: در صدد برگزاری هفته فرهنگی هنری ایران و فرانکفورت هستیم و تبادل نظر برای برگزاری این همکاری انجام شده است و تا اجرای آن ممکن است کمی به زمان نیاز داشته باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک این برنامه به مرحله اجرا نزدیک شود و دوستی همدان و فرانکفورت در راستای تقویت بستر فرهنگی این دو شهر محکم تر شود.

واین با اشاره به زمینه های مشترک فرهنگی بین همدان و فرانکفورت گفت: باباطاهر در همدان و گوته در آلمان تلاقی شعر و ادبیات شاعرانه ای در ذهن ایجاد می‌کند و در کنار این زمینه ها ابوعلی سینا، چهره شناخته شده در عرصه علوم فلسفه در جهان قرار گرفته است و این مشاهیر تعامل بین همدان و فرانکفورت را قوت می‌بخشد.

رئیس خانه تئاتر کودک و نوجوان فرانکفورت آلمان روز گذشته از ستاد خبری بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، همدان بازدید کرد.

وی در بخشی از این دیدار با ابراز خرسندی از میزبانی همدان گفت: از روند برگزاری جشنواره در شهر تاریخی همدان کاملا راضی هستم.

وی در این بازدید از روند اطلاع رسانی اخبار و رسانه‌های آلمان گفته و افزود: در آلمان 280 شبکه تلویزیونی فعال است اما من دیدن تئاتر را به تلویویزن ترجیح می‌دهم.

کد خبر 235767
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز