یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳
۰ نفر

شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته با سنگین‌ترین نزول امسال مواجه شد؛ به‌طوری که این شاخص با ۱۳۴۸واحد کاهش به ۷۲هزارو۲۰۱ واحد رسید و معادل ۱.۸ درصد نزول کرد.

بورس

بانک‌ها و خودرو سازان در صدر مبادلات

در مبادلات بخش زیادی از معاملات به بانک‌ها و شرکت‌های خودرو ساز اختصاص یافت. سهامداران بورس تهران دیروز 731میلیون سهم به ارزش 261میلیارد تومان در بورس دادوستد کردند که از این میزان 165میلیون سهم به معاملات سهام بانک صادرات اختصاص یافت. سهامداران دیروز همچنین 82میلیون سهم بانک سینا و 28میلیون سهم بانک پاسارگاد را خریدند. ایران خودرو سایپاو زامیاد هم بخش زیادی از معاملات را به‌خود اختصاص دادند.

انجام 3میلیون معامله در تالار مجازی

تا ساعت14:30 دیروز 3میلیون و 192هزار معامله در تالار مجازی بورس انجام شد و طی آن 14میلیون و 883هزار سهم به‌صورت مجازی توسط کاربران مورد دادوستد قرار گرفت. تالار مجازی بورس ایران(www. irvex. ir) سامانه‌ای اینترنتی است که با شبیه‌سازی‌ معاملات بورس تهران و فرابورس، امکان خرید و فروش انواع اوراق بهادار با اعتبار مجازی را به‌صورت رایگـان و در تمامی ساعات شبانه‌روز برای کاربران فراهم می‌کند.

مبادله 32هزار تن از محصولات پالایش نفت تندگویان

بیش از 32هزار تن انواع محصول شرکت پالایش نفت تندگویان تهران در بورس کالای ایران به فروش رسید. در مبادلات روز گذشته و در تالار فرآورده‌های نفت و پتروشیمی، شرکت پالایش نفت تندگویان تهران، 16هزار تن وکیوم باتوم را به قیمت 11هزارو39ریال معامله کرد. این شرکت همچنین، 15هزار و 600تن انواع لوب کات و 600تن گوگرد گرانوله را به فروش رساند.

کد خبر 236561
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز