همشهری آنلاین: شرکت اینستاگرام از امروز ارسال تبلیغات برای کاربران برنامه به اشتراک‌گذاری خود به همین نام را آغاز کرده است، امری که مطلوب بسیاری از کاربران نیست.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، فیس‌بوک بعد از خرید اینستاگرام تصمیم گرفته حجم زیادی از تبلیغات را در معرض دید کاربران آن قرار دهد. این شرکت امیدوار است از این طریق درآمد قابل ملاحظه‌ای را به جیب بزند.

فیس‌بوک سال گذشته با پرداخت یک میلیارد دلار سرویس به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام را خریداری کرد و حال امیدوار است با پذیرش آگهی‌های تبلیغاتی ثالث بخشی از این درآمد را مجددا به دست آورد. اینستاگرام هم اکنون در حدود 150 میلیون کاربر فعال دارد.

در اولین مجموعه از تبلیغات به نمایش درآمده در اینستاگرام تلاش شده بر جذابیت‌های بصری تصاویر و عکس‌های مختلف تکیه شود و با توجه به ماهیت سایت یاد شده که به اشتراک گذاری عکس اختصاص دارد، این روش تبلیغاتی جذاب تشخیص داده شده است.

اولین تصویر تبلیغاتی در اینستاگرام با 181 هزار لایک مواجه شده و در مجموع استقبال کاربران از آن خوب بوده است. اما در مورد اینکه نمایش تبلیغاتی در اینستاگرام در دراز مدت تا چه میزان مورد توجه قرار بگیرد، تردیدهای جدی وجود دارد. نکته مهم این است که این تبلیغات به صورت اجباری و بدون در نظر گرفتن تمایل مخاطبان به مشاهده یا عدم مشاهده آنها نمایش داده می‌شود.

کد خبر 237213

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز