همشهری آنلاین: فرهاد خوشه‌بر کارگردان «قوی‌تر» نوشته آگوست استریندبرگ از اجرای این نمایش از ۱۵ اذر ماه در تالار مولوی همزمان با بازگشایی مجدد این مجموعه خبر داد.

مرکز نمایش

به گزارش فارس، تالار مولوی بیش از 4 ماه است که به منظور تعمیرات در تعطیلی به سر می‌برد و طی پیگیری‌هایی که مسئولان این مجموعه و دانشگاه تهران انجام داده‌اند، قرار است تا تعمیرات صورت گیرد.

البته پیش از این بهروز محمودی بختیاری مدیرگروه هنرهای نمایشی دانشگاه تهران از آغاز تعمیرات تالار مولوی خبرداده بود.

حال قرار است که تا نمایش «قوی‌تر» نوشته یوهان آگوست استریندبرگ (ترجمه احمد پوری) و به کارگردانی فرهاد خوشه‌بر از 15 آذر ماه در تالار مولوی اجرای خود را آغاز کند.

خوشه‌بر در این باره گفت: نمایش ما مورد بازبینی قرار گرفته و مجوزهای لازم را دریافت نموده و از نیمه دوم آذر ماه اجرا می‌شود.

«قوی‌تر» روایت یک زن از رابطه عاطفی است که در آن گلاره مقدم و ریحان بکایی به ایفای نقش می‌پردازند، ضمن اینکه در این نمایش در هر اجرا یک بازیگر میهمان حضور پیدا خواهد کرد.

این کارگردان جوان آغاز اجرای «قوی‌تر» را افتتاحیه‌ای برای بازگشایی مجدد تالار مولوی خواند گفت: امیدوارم با بازگشایی مولوی باردیگر این مجموعه مورد استقبال همگان قرار گرفته و رونق گیرد.

خوشه‌بر پیش از این نمایشنامه «وعده‌گاه نهنگ‌ها» نوشته حمیدرضا نعیمی را به عنوان آخرین اثر قبل از تعطیلی مولوی در این مجموعه خوانش کرده بود.

کد خبر 239108
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز