رئیس جامعه هتلداران ایران در ادامه اظهارنظرهای صورت گرفته در ۲هفته اخیر مبنی بر بهبود چشمگیر وضعیت گردشگری ایران در آینده نزدیک به ایسنا گفته است که با توجه به تغییر شرایط کلی کشور، میزان درخواست خارجی‌ها برای سفر به ایران روبه افزایش است که این وضعیت، چشم‌انداز روشنی برای گردشگری ایران رقم می‌زند.

 به‌گفته جمشید حمزه‌زاده، وضعیت متفاوتی در گردشگری تجربه می‌شود‌، چون سفر خارجی‌ها به ایران در حال افزایش است و تغییر این روند قطعا به نفع آژانس‌های گردشگری‌، مراکز اقامتی و بخش‌های مرتبط با این حوزه خواهد بود.رئیس اتحادیه هتلداران ایران گفت: خوشبختانه تغییر این روند کاملا برای ما مشهود است. وی افزود: سیاست‌های رئیس سازمان میراث فرهنگی روشن و شفاف است و همه امیدواریم اتفاق‌های خوبی رخ بدهد.

حمزه‌زاده درباره ایجاد تحول در بخش زیرساخت‌های گردشگری در دولت جدید گفت: تحول در حوزه زیرساخت‌های گردشگری، زمانبر است و اکنون نمی‌توان درباره آن صحبت کرد. علاوه‌ بر این، بهبود وضعیت زیرساخت‌ها فقط به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مربوط نمی‌شود، چراکه سازمان‌ها و وزارتخانه‌های زیادی در این امر دخیل هستند. حمزه‌زاده همچنین به نشست مشترکی که جامعه‌ هتلداران به‌تازگی با معاون جدید گردشگری داشته است، اشاره کرد و گفت: آنچه در آن جلسه، اصل و محور بود، تأکید روی تعامل و همفکری بود‌. ما هم به این همکاری‌ها خوش‌بین هستیم، چون بیشتر مشکلات گذشته، ناشی از نبودن همکاری و تعامل میان تشکل‌ها و انجمن‌های خصوصی با سازمان میراث فرهنگی بود و اگر این تعامل برقرار شود‌، بسیاری از مشکلات و چالش‌ها حل می‌شود.

کد خبر 239700

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز