همشهری آنلاین: ستارگان میلان ساعتی پیش از آغاز دیدار با پرسپولیس در شیرخوارگاه آمنه حضور یافتند. فاطمه معتمدآریا و مازیار فلاحی هم به دعوت باشگاه پرسپولیس در شیرخوارگاه آمنه حاضر شده بودند.

به گزارش ایسنا، فاطمه معتمدآریا و همچنین مازیار فلاحی، خواننده محبوبی که همواره بر پرسپولیسی بودن خود تاکید داشته به دعوت روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در شیرخوارگاه حضور یافته و با استقبال گرم ستارگان پرسپولیس و مسئولان سازمان بهزیستی و مدیران شیرخوارگاه آمنه مواجه شد.

معتمدآریا و فلاحی در بدو ورود به شیرخوارگاه آمنه از سوی حمید استیلی به ستارگان میلان معرفی شدند. مجتبی محرمی دقایقی با معتمدآریا و مازیار فلاحی به گفت‌وگو پرداخت .

همچنین مدیران شرکت کانون ایران نوین، حامی برگزاری مسابقه پرسپولیس و میلان در این مراسم در شیرخوارگاه آمنه شرکت کرده و هدایایی را به این مرکز خیریه کودکان اهدا کردند.

تیم ستارگان میلان از جمله فرانکو بارسی، دانیل ماسارو، ویرچوود، استفانو ارانیو و ... به شیرخوارگاه آمنه آمدند و در بدو ورود در میان محاصره خبرنگاران و گزارشگران با استقبال دکتر هاشمی رئیس سازمان بهزیستی و امیر قلعه‌نویی مواجه شدند. رئیس سازمان بهزیستی به فرانکو بارسی توضیحاتی ارائه کرد و گفت 200 کودک بی‌سرپرست در این شیرخوارگاه نگهداری می‌شوند و تا زمان دانشجویی تحت حمایت سازمان بهزیستی خواهند بود. رئیس سازمان بهزیستی توضیحاتی درباره شیرخوارگاه در بدو ورود به مهمانان ایتالیایی ارائه کرد. بهروز منتقمی، قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس، حمید استیلی، مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس همراه با میلانی ها به شیرخوارگاه آمنه آمدند. امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در مراسم بازدید ستارگان میلان از شیرخوارگاه آمنه حضور یافت.

قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال اولین مهمان ویژه این مراسم بود که در شیرخوارگاه آمنه حضور یافت. قلعه‌نویی بر اساس دعوت سازمان بهزیستی در شیرخوارگاه حضور یافت.

حسین شمس، مشاور سازمان بهزیستی و عضو هیات مدیره موسسه پرسپولیس (نیکان سرخپوش) یکی از حاضران در مراسم است.

رحمان رضایی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی نیز از جمله چهره‌های شاخصی است که در این مراسم حضور یافت.

آخرین‌ تصمیم‌ها

در نشست بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس با مدیران باشگاه و تیم ستارگان میلان برنامه های روز پنجشنبه مشخص شد. در همین راستا چهارشنبه شب و پس از صرف شام نشستی بین بهروز منتقمی، قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس، مائورو تاولا مدیر امور بین‌الملل و ارتباطات باشگاه میلان، کارلو باروفی مدیرعامل شرکت میران (هماهنگ کننده بازی)، دکتر قاضی میرسعید، نماینده مشترک دو باشگاه پرسپولیس و میلان و همچنین یکی از دیگر مسئولان باشگاه میلان برگزار شد.

در این نشست میلانی‌ها اعلام کردند با توجه به خستگی ناشی از پرواز و همچنین از آنجا که بازیکنان تیم ساعت 12 شب برای استراحت در اتاق‌های خود اسکان یافته‌اند بهتر است برخی از برنامه‌ها منتفی شود تا ستارگان میلان زمان کافی برای استراحت داشته باشند. در نهایت مقرر گردید تعدادی از بازیکنان میلان در بازدید از شیرخوارگاه آمنه حضور یافته و سایر نفرات تیم می‌توانند به استراحت در هتل بپردازند.

همچنین با توجه به اینکه تمامی اعضای تیم میلان پس از پایان مسابقه با پرسپولیس در کنفرانس خبری و میکسد زون پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود، کنفرانس خبری قبل از بازی لغو شد و مقرر گردید درباره انعقاد قرارداد آکادمی مشترک پرسپولیس و میلان در تهران پس از بازی مذاکرات ابتدایی انجام شود.

میلانی ها با برگزاری مراسم ضیافت شام پس از بازی مخالفتی نداشته و تنها تغییر ایجاد شده در برنامه لغو کنفرانس خبری قبل بازی و موکول شدن مذاکرات مربوط به راه اندازی آکادمی و مدارس فوتبال میلان در تهران به پس از بازی بوده است.

گزارش ویژه از اردوی ستارگان پرسپولیس

بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس که در لیست بازی فردا (پنجشنبه) نیستند برای همراهی سایر ستارگان پرسپولیس به اردوی سرخپوشان آمدند. اردوی تیم ستارگان پرسپولیس از ساعت 18:30 عصر روز چهارشنبه در هتل اوین برپا شد.

زودتر از همه محمود خوردبین سرپرست تیم به هتل آمد و اتاق‌های بازیکنان را مشخص کرد. ستارگان پرسپولیس یکی پس از دیگری به هتل آمده و در اتاق‌های خود اسکان یافتند.

اردوی ستارگان پرسپولیس مهمانان ویژه بسیاری داشت. عباس انصاری‌فرد، حسین هدایتی، بابک زنجانی، فرامرز ظلی، احمد طباطبایی، احمد یوسفی و چند نفر از افرادی که سابقه مدیریت در باشگاه و یا حمایت مالی و معنوی از پرسپولیس و پیشکسوتان آن را در سال‌های اخیر داشتند از جمله افراد حاضر در اردو بودند که شام را کنار سرخپوشان صرف کردند.

همچنین سیدحسن خمینی؛ نوه امام راحل (ره) در جمع ستارگان پرسپولیس حضور یافت و پس از استقبال محمد رویانیان و همایون بهزادی به جمع ستارگان تیم ملحق شد و با آنها خوش‌وبش گرمی داشت.

سیدحسن خمینی همه ستارگان پرسپولیس را می‌شناخت و حتی خاطراتی از بازی‌های آنها بیان می‌کرد که با تعجب ستاره‌های پرسپولیس از میزان اطلاعات فوتبالی نوه امام راحل همراه بود. همچنین مهندس علی اشراقی، دیگر نوه امام راحل نیز در جمع سرخپوشان حضور یافت. مجید نایینی، سرمربی سابق تیم امید پرسپولیس هماهنگی‌های لازم را برای حضور نوه های امام انجام داده بود.

سیدحسن خمینی و علی پروین درباره بازی با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.

فریدون معینی، همایون بهزادی، فریدون ممبینی و بسیاری از نفراتی که در روزهای گذشته به عنوان بازیکن یا ستاره‌های نسل دهه 40 و 50 در تمرینات سرخپوشان حضور داشتند به اردوی پرسپولیس آمده و در کنار بازیکنان و کادر تیم بودند.

مهدی مهدوی‌کیا و کریم باقری به محض ورود به هتل پس از گفت‌وگو با محمود خوردبین هماهنگی‌های لازم را با علی پروین، سرمربی تیم انجام داده و عنوان کردند که مثل یک بازیکن حرفه‌ای تحت‌نظر سرمربی هستند.

گروه مستندساز بازی پرسپولیس - میلان گزارش ویژه ای از اردوی تیم ستارگان پرسپولیس تهیه کرده و ضمن انجام مصاحبه و ثبت تصاویر پس از هماهنگی های لازم به اتاق سرخپوشان رفته و مصاحبه‌های ویژه و جذابی را انجام دادند. این گروه مستندساز در فرودگاه امام خمینی (ره) و اردوی تیم ستارگان میلان و حتی صرف شام نیز پس از هماهنگی با روابط عمومی باشگاه حضور داشتند.

حمید استیلی که برای مراسم استقبال به فرودگاه امام خمینی(ره) رفته بود و پس از آن نیز به عنوان مدیر آکادمی باشگاه به هنگام صرف شام در محل اردوی میلانی ها بود ساعت 23:30 چهارشنبه شب به محل اردو اضافه شد و از بازیکنان به واسطه عدم حضورش در اردو عذرخواهی کرده و تاکید کرد به واسطه مسئولیتی که در باشگاه دارد نتوانسته در موعد مقرر به اردوی تیم بیاید اما در این باره با سرمربی و سرپرست تیم هماهنگی های لازم را انجام داده است. حمید استیلی روز پنجشنبه نیز در مراسم بازدید از شیرخوارگاه آمنه حضور یافت.

برخی شبکه های تلویزیونی با حضور در اردوی ستارگان پرسپولیس به تهیه گزارش پرداخته و مصاحبه هایی با اعضای تیم داشتند. پنجشنبه شب برنامه ورزش از نگاه دو و برنامه نود پخش خواهد شد که اختصاص به بازی پرسپولیس و میلان دارد. مسئولان روابط عمومی و مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش دارند در مذاکره با ستارگان میلان آنها را به این برنامه ها اعزام نمایند.

همچنین رادیو تهران از ساعت 15 الی 18:30 اقدام به پخش ویژه برنامه ای درباره بازی ستارگان میلان و پرسپولیس خواهد کرد. این بازی از رادیو ورزش نیز به طور مستقیم پخش خواهد شد.

بارسی به رحمان رضایی: خوشحالم بازی نمی‌کنی!

رحمان رضایی، مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس که در تیم‌های پروجا، مسینا و لیورنو ایتالیا عضویت داشت، به هنگام صرف شام در هتل ستارگان میلان حضور یافت و ضمن خوشامدگویی به ستارگان میلان با برخی از آنها به گفتگو پرداخت. تعداد زیادی از بازیکنان تیم ستارگان میلان رحمان رضایی را می شناختند و با او برخورد گرمی داشتند. از جمله این نفرات می‌توان به گتوزو، بارسی، بوبان و تعدادی دیگر از میلانی ها اشاره کرد.

گتوزو در گفتگو با رحمان رضایی وضعیت او را جویا شد و از او سوال کرد که در حال حاضر به سرمربی گری می پردازد یا همچنان بازی می کند. همچنین گتوزو درباره بازی فردا، میزان حضور تماشاگران و سایر مسائل جانبی سوالاتی را از رحمان رضایی پرسید.

فرانکو بارسی نیز برخورد بسیار گرمی با رحمان رضایی داشت و از او سوالاتی را پرسید. بارسی به رحمان رضایی گفت: خوشحالم که فردا بازی نمی کنی چرا که احساس می کنم هنوز بدن آماده ای داری و خطرناک هستی.

فرانکو بارسی نیز درباره بازی روز پنجشنبه و تیم فوتبال پرسپولیس سوالاتی را از رحمان رضایی پرسید و مدافع اسبق پرسپولیس درباره عدم حضور خودش گفت: من در این بازی نیستم اما ستارگان پرسپولیس نفرات خوبی هستند. فکر می کنم بازی روز پنجشنبه با استقبال زیاد هواداران همراه باشد.

سفیر ایتالیا در هتل ستارگان میلان

سفیر استالیا به همراه معاون خود به هتل محل اقامت ستارگان میلان آمد و مورد استقبال محمد رویانیان قرار گرفت.

او پس از دقایقی نزد تک‌تک بازیکنان میلان رفت و به آنها خوشامد گفت.

همچنین سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نیز در هتل محل اقامت ستارگان میلان حضور یافت و دقایقی درباره تیم فوتبال پرسپولس با محمد رویانیان به گفت‌وگو پرداخت.

کد خبر 240435
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز