پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ارتقای سطح معیشت فرهنگیان گفت: مطالبات حق‌التدریس به زودی پرداخت می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، علی اصغر فانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی در پاسخ به سوالاتی در رابطه با تعیین تکلیف جذب مربیان پیش دبستانی در آموزش و پرورش گفت: این تکلیفی است که مجلس برای ما تعیین کرده و همانطور که قبل از این توضیح دادم، به مجرد اینکه دستور العمل آماده بشود اطلاع می‌دهیم.

وزیر آموزش و پروش در پاسخ به سئوال دیگری در رابطه با وضعیت حق التدریسی‌ها نیز گفت: حق التدریس با حق التدریسی دو موضوع جداگانه است. گروهی از همکاران عزیزمان که معلم رسمی ما هستند و سال تحصیلی گذشته علاوه بر ساعت تدریس موظف خود، ساعت تدریس بیشتری داشتند ما یک بخش از مطالبات آنان را پرداخت کرده ایم و یک بخش دیگر هنوز مانده است و آن را هم انشاءالله در آینده نزدیک تقدیمشان می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این موضوع که در بودجه سال 93 دولت یازدهم همکاری خوبی با آموزش وپرورش داشته است، افزود : در این بودجه یک ردیف اعتباری تحت عنوان کیفیت بخشی دیده‌ایم و امیدواریم که در این ردیفی که برای ما پیش بینی شده، بتوانیم کیفیت آموزشی را در مدارس ارتقاء بدهیم.

کمک 25 هزار میلیارد تومانی خیرین به آموزش و پرورش

وی در ادامه با اشاره به افزایش و تاسیس پژوهش سراهای دانش آموزی و تجهیز مدارس به وسایل آموزش مدرن گفت : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با شکل گیری تشکل خیرین مدرسه ساز 25 هزار میلیارد تومان تاکنون توسط خیرین برای آموزش و پرورش هزینه شده و در اختیار آموزش و پرورش گذاشته شده است.

کد خبر 241326
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز