همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران در یک بازی ماندگار توانست با نتیجه ۶ بر صفر از سد مس کرمان بگذرد و با تفاضل گل برتر به صدر جدول رسید.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس تهران در یک بازی روان و به یاد ماندنی توانست مس کرمان را در زمین خود با نتیجه 6 بر صفر مغلوب کند.

مس کرمان اگر چه این فصل وضعیت خوبی ندارد و در انتهای جدول جای گرفته است اما پرسپولیس تا کنون نتوانسته بود این تیم را در زمین‌اش شکست دهد. از سوی دیگر پرویز مظلومی سرمربی این تیم در دورانی که سرمربی تیم استقلال بود توانسته بود رکورددار شکست سرخ‌پوشان در رویارویی‌های متقابل باشد.

پرسپولیس در نیمه اول توانست به خوبی میدان‌دار بازی باشد و مسی‌ها تقریبا حرفی برای گفتن نداشتند. شاگردان دایی در این نیمه دو گل به ثمر رساند. در ابتدای نیمه دوم داور یک پنالتی برای پرسپولیسی‌ها گرفت که با اعتراض مظلومی مواجه شد بعد از اینکه این توپ را خلعتبری به گل تبدیل کرد، پرویز مظلومی در یک اقدامی عجیب تصمیم به خروج تیم خود از زمین گرفت. اگر چه این اتفاق نیافتاد و تنها منجر به اخراج وی شد اما همین اقدام تاثیر خود را گذاشت و عملا بازیکنان نارنجی‌پوش مس تمرکز خود را از دست دادند.

این شکست تلخ‌ترین شکست مس کرمان در طول حضورش در لیگ برتر بود. پرسپولیس با این برد تاریخی توانست صدرنشین لیگ برتر شود و آمار گلزنی خط حمله تیمش را هم تقویت کند. این تیم ۳۳ امتیازی شده و با یک گل بیشتر نسبت به تراکتورسازی صدرنشین شد.

کد خبر 242280
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز