گروه سیاسی: نمازگزاران جمعه در سراسر کشور در تظاهراتی اعتراض آمیز هتک حرمت تروریستها علیه حرمین عسکریین‌(ع) را محکوم کردند.

در این تظاهرات سراسری که از محل اقامه نماز جمعه شهرهای ایران  شروع شد، نمازگزاران و راهپیمایان با طی مسیرهای تعیین شده و ضمن سر دادن شعارهایی انزجار خود را از اقدام بمب گذاری در حرمین شریفین اعلام کردند و در پایان با صدور قطعنامه ای خواستار خروج سریع اشغالگران از عراق شدند.

هزاران نمازگزار و اقشار مختلف تهرانی نیز دیروز همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی یکپارچه به سوی میدان فلسطین هتک حرمت به حرمین امامین عسکریینع را محکوم کردند.

محکومیت فاجعه

امام جمعه موقت تهران  با محکوم‌ کردن‌ حادثه‌ انفجار حرمین‌ عسکریین‌ در سامرا، این اقدامات را وحشیانه خواند و گفت: هدف این تحرکات بر هم ریختن وحدت فرق اسلامی و خونین کردن اختلافات فکری و عقیدتی است. سفارش علما به مردم عراق اعم از شیعه و سنی این است که وحدت و همکاری خود را مخدوش نکنند.

آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی بر مظلومیت این دو امام تاکید کرد و گفت: آنها که در زمان حیات خود تحت ستم حاکمان وقت بودند، امروز نیز در این شرایط مورد ظلم و ستم قرار گرفته‌اند.[گزارش نماز جمعه تهران]

کد خبر 24366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز