همشهری آنلاین: رئیس بنیاد ملی نخبگان طی احکام جداگانه‌ای دکتر سهراب‌پور را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری و راه‌اندازی خانه نخبگان و دکتر جمال‌الدینی را به عنوان دبیر شورای سیاستگذاری و مسئول راه‌اندازی خانه نخبگان منصوب کرد.

به گزارش مهر، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، در حکمی دکتر سعید سهراب‌پور را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری و راه‌اندازی خانه نخبگان منصوب کرد.

در حکم معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان خطاب به دکتر سعید سهراب‌پور آمده است: به منظور بهره‌مندی صحیح از ظرفیت‌های فکری و علمی نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در راستای ارتقای وضعیت علمی و فناوری کشور، تحقق اهداف مندرج در اساسنامه بنیاد ملی نخبگان و تسهیل مشارکت نخبگان در تصمیم‌سازی‌های کلان کشور و تشکیل خانه نخبگان ایران بر طبق این اساسنامه و نظر به سوابق، تعهد و کارآمدی حضرتعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری و راه‌اندازی خانه نخبگان منصوب می‌شوید. امید است با برنامه‌ریزی لازم و تدوین اصول و راهکارها زمینه فعالیت مناسب خانه نخبگان فراهم شود.

همچنین دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، طی حکم دیگری دکتر سیدحمید جمال‌الدینی را به عنوان دبیر شورای سیاستگذاری و مسئول راه‌اندازی خانه نخبگان منصوب کرد.

در حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان خطاب به دکتر سید حمید جمال‌الدینی آمده است: به منظور بهره‌مندی صحیح از ظرفیت‌های فکری و علمی نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در راستای ارتقای وضعیت علمی و فناوری کشور، تحقق اهداف مندرج در اساسنامه بنیاد ملی نخبگان و تسهیل مشارکت نخبگان در تصمیم‌سازی‌های کلان کشور و تشکیل خانه نخبگان ایران بر طبق این اساسنامه و نظر به سوابق، تعهد و کارآمدی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر شورای سیاستگذاری و مسئول راه‌اندازی خانه نخبگان منصوب می‌شوید. امید است با هماهنگی با شورای سیاست‌گذاری و راه‌اندازی خانه نخبگان در انجام وظایف موفق باشید.

کد خبر 243728
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز