همشهری آنلاین: محمدعلی برخورداری در اولین حکم‌هایی که پس از انتصاب به سمت سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران صادر کرد، معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه و مدیر دفتر برنامه، بودجه و طرح دانشگاه علم و صنعت را منصوب نمود.

به گزارش پایگاه رسمی دانشگاه علم و صنعت ایران، دکتر محمد علی برخورداری سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران در احکام جداگانه‌ای معاون اداری و پشتیبانی و مدیر دفتر برنامه، بودجه و طرح دانشگاه علم و صنعت را منصوب کرد.

بر اساس این احکام، دکتر سید حسین سیدین به سمت معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه علم و صنعت و دکتر سعید رستگاری به سمت مدیر دفتر برنامه، بودجه و طرح این دانشگاه منصوب شده‌اند.

همچنین سرپرست جدید دانشگاه علم و صنعت ایران، دکتر محسن فیضی را به عنوان مشاور رییس دانشگاه در امور مرتبط با هیات علمی منصوب کرد.

دکتر برخورداری در حکم دیگری دکتر داوود یونسییان را برای مدت سه سال به عنوان سردبیر نشریه Journal Of Railway Research معرفی نموده است.

بر طبق این گزارش، محمدعلی برخورداری در آخرین روزهای آذر ماه 92 طی حکمی از سوی رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد.

کد خبر 244187
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز