همشهری آنلاین: هزار میلیارد ریال اعتبار زمستان امسال برای ساماندهی و تجهیز راهدارخانه‌های جاده‌های سراسر کشور اختصاص یافت.

راهداری

به گزارش واحد مرکزی خبر، معاون وزیر راه و شهرسازی که از دیروز برای بازدید از راه‌ها و طرح‌های در دست احداث راه و شهرسازی به کرمانشاه سفر کرده است، صبح امروز در بازدید از مرزهای پرویزخان و خسروی قصرشیرین گفت: این میزان اعتبار برای اجرای عملیات راهداری و تجهیز راهدارخانه‌های بین راهی کشور به ادوات مورد نیاز امداد زمستانی بوده که سهم استان کرمانشاه از این میزان ، حدود 30 میلیارد ریال است.

به گفته داود کشاورزیان، این میزان اعتبار زمینه توسعه فعالیتهای راهداری های کشور را برای انجام درست و کامل وظایفشان فراهم می کند که موجب توسعه خدمات رسانی به مردم خواهد شد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در ادامه، درخصوص وضع مرز پرویزخان هم گفت: این مرز یکی از مهمترین مرزهای کشور است که از حدود دو سال پیش به عنوان مرز بین المللی و رسمی شناخته شده و مدتی است مشکلاتی در بخش های مختلف از جمله امور زیربنایی دارد که حضور مسؤولان در این مرز به منظور اتخاذ تدابیر مناسب برای شتاب بخشی به فعالیت های مورد نیاز حوزه عمرانی در آن است.

کشاورزیان افزود: باید پیمانکاران سرعت انجام کارهای عمرانی را در این مرز افزایش دهند تا حداقل ظرف شش ماه آینده ، حدود اواخر تیرماه 93، شاهد بهره برداری از سالن و پایانه مسافری این مرز رسمی باشیم.

وی یادآور شد؛ در بخش ساخت پایانه تجاری هم هنوز مشکلاتی باقی است که باید در نشستی در تهران با حضور دستگاههای ذیربط موانع و مشکلات آن را برداشته و ساخت آن را، شتاب ببخشیم.

کد خبر 244416
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز