همشهری آنلاین: هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی با استعفای مجید جلالی موافقت کرد و اولیویرا مربی سابق این تیم جانیشن وی خواهد شد.

ایسنا به نقل از باشگاه تراکتورسازی نوشت: هیات مدیره باشگاه به دلیل آنچه "نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم و درخواست قاطبه علاقمندان" خواند، با استعفای مجید جلالی موافقت کرد.

حمید زینی زاده، مدیر عامل تراکتورسازی  در خصوص موافقت این باشگاه با استعفای مجید جلالی اظهار کرد: از زحمات چندین ماهه آقای جلالی تشکر می‌کنیم و امیدواریم که ان‌شاءالله وی در سایر باشگاه‌ها موفق باشد.

وی در خصوص گزینه‌های این باشگاه برای جایگزینی مجید جلالی و هم‌چنین وضعیت تونی اولیویرا برای سرمربیگری این تیم گفت: گزینه ما آقای تونی اولیویرا است و مذاکراتمان را شروع ‌کرده‌ایم. ان‌شاءالله تا 48 ساعت دیگر نتیجه‌ نهایی را اعلام خواهیم کرد. آقای اولیویرا نیز تمایل دارند که به تیم سابق خود باز گردند.

زینی‌زاده همچنین گفت: هنوز تکلیف آمدن تونی به تبریز قطعی نشده ولی صحبت‌های خوبی با او داشته ایم. اگر اولیویرا به تبریز بیاید با خود دو نفر را به عنوان دستیار به تیم می‌آورد ولی اگر او بخواهد کادر فنی فعلی - دستیاران جلالی - را در تیم نگاه می‌داریم. البته ما کسی را اخراج نکرده‌ایم و قصد این کار را هم نداریم و در صورت آمدن تونی به تیم، تعیین تکلیف کادر فنی فعلی را به تصمیم خود آنها و نظر تونی می‌سپاریم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا واقعا جز اولیویرا گزینه دیگری ندارد؟ گفت: اولویت اول ما تونی است اما اگر با او به توافق نرسیم روی گزینه‌های دیگر فکر می‌کنیم.

وی افزود: اگر با اولیویرا به توافق برسیم، او تا پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و تا هر مرحله‌ای که تراکتورسازی صعود کند، سرمربی خواهد بود.

زینی زاده در خصوص وضعیت حضور جاسم کرار در تبریز گفت: در حال پیگیری حضور جاسم کرار در تبریز هستیم، زیرا قرارداد امضا شده و بلیت نیز تهیه شده و پیگیر هستیم که چه زمانی می‌تواند در تبریز حضور یابد. از فردا قرارداد این بازیکن شروع خواهد شد و پیگیر هستیم تا وی در تبریز حضور یابد.

مجید جلالی پیش از دیدار تراکتورسازی و فجرسپاسی از کناره گیری سخن گفت اما قرار بود که او تا امروز (یکشنبه 15 دی) در تبریز بماند و در جلسه هیات مدیره باشگاه حضور یابد. اتفاقی که البته رخ نداد.

زینی‌زاده در این باره گفت: ما به جلالی نگفتیم که در تبریز بماند و صلاح هم ندیدیم که به جلسه هیات مدیره دعوتش کنیم.

کد خبر 244763
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز