گروه سیاسی: رئیس جمهوری در جلسه یکشنبه شب هیئت دولت با اشاره به ۲۷ خرداد سالروز تاسیس جهاد سازندگی تصریح کرد: امروز برای غلبه بر بسیاری از مشکلات کشور به روحیه جهادی نیاز مبرم داریم.

به‌گزارش دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، احمدی‌نژاد با بیان اینکه جهاد سازندگی با رهنمودها و هدایت‌های امام عزیز و همت والای جوانان درسال ۱۳۵۷شکل گرفت، گفت: امروز نیز باید روحیه‌ای فداکارانه که به انجام کارها سرعت می‌بخشد و از مشکلات هراس ندارد، در کشور وجود داشته باشد تا امور به سامان برسد.

رییس جمهوری با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ، جهادگران با فداکردن جان خود، زمینه فعالیت رزمندگان در خط مقدم را فراهم کردند تاکید نمود: درسایه داشتن روحیه جهادی در کارها شاهد تسریع درانجام امور، کاهش هزینه‌ها و کنار گذاشتن بروکراسی در جریانات اجرایی کشور هستیم.

روحیه بسیجی در اردوهای تابستانی

وی همچنین دیروز در جلسه ستاد عالی پشتیبانی اردوهای هجرت ۳ با بیان اینکه جوانان باید با روحیه بسیجی کشور را بسازند، تصریح کرد: اثربخشی اردوهای تابستانی برای نسل جوان بویژه برای قشر دانشجو در جهت آشنا شدن آنان با فرهنگ کار و تلاش و افزایش انگیزه برای سازندگی در مناطق محروم بسیار بالاست.

محمود احمدی نژاد با قدردانی از برنامه‌ها و فعالیتهای بسیج سازندگی و تمام دستگاههای اجرایی برای برگزاری این طرح اظهار امیدواری کرد که امسال نیز طرح هجرت3 با حضور هرچه بیشتر جوانان بویژه قشر دانشجو در مناطق مختلف کشور به اجرا درآید و سال ارتقای کیفی وکمی این طرح باشد.

رییس جمهوری با تاکید بر حرکت فرهنگی درعرصه‌های سازندگی، خطاب به مدیران طرح هجرت۳ تصریح کرد: مدیران طرح باید با روحیه فرهنگی و جهادی و با انگیزه بیشتر کاری کنند که این طرح بهتر از سال گذشته انجام شود.

وی با قدردانی از فعالیت‌های برخی از مدیران بسیج سازندگی در طرح هجرت سال گذشته، بر ضرورت تاسیس دفتر هجرت ۳در دانشگاه‌ها و همچنین شورایی که در سطوح کشوری و استانی برای ارتقای کیفیت طرح تلاش کند، تاکیدکرد.

کد خبر 24541

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز