دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: برنامه گنج و گنجینه، ویژه ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر از امشب ۱۴ بهمن از رادیو ایران پخش می‌شود.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهری آنلاین، برنامه "گنج و گنجینه" به مدت هشت شب ساعت 23 به مدت یک ساعت به اطلاع رسانی و بررسی ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر می‌پردازد.

هر یک از قسمت های این برنامه ویژه جشنواره تجسمی فجر یکی از رشته های جشنواره را در گفت و گو با دبیران، داوران و شرکت کنندگان بررسی می‌کند.

نمایشگاه آثار بخش رقابتی ششمین جشنواره تجسمی فجر با 901 اثر از 800 هنرمند در رشته های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سرامیک هنری، مجسمه سازی، عکاسی، کاریکاتور، پوستر و تصویرسازی در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود و آثار 77 هنرمند در بخش غیر رقابتی جشنواره در فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته می‌شود.

بخش بین الملل جشنواره در رشته های تصویرسازی، عکاسی، پوستر و کاریکاتور با آثار هنرمندان کشورمان و 31 استان کشور برگزار می‌شود و منتخبی از آثار بخش بین الملل علاوه بر تهران در 20 استان کشور به نمایش در می‌آید.

ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش ملی و بین الملل و مکمل(فیلم های مستند هنرهای تجسمی) 14 بهمن تا چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 248232
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز