همشهری آنلاین: سازمان جهانی فوتبال ساحلی رنکینگ تیم‌های حاضر در جهان را اعلام کرده که براین اساس تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رده اول آسیا و ششم جهان قرار گرفت.

ساحلی

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، در رنکینگ اعلام شده ایران با 1047 امتیاز اول آسیا و ششم جهان، ژاپن با 593 امتیاز دوم آسیا و نهم جهان، امارات با 560 امتیاز سوم آسیا و یازدهم جهان، چین با 302 امتیاز چهارم جهان و بیستم جهان، استرالیا با 243 امتیاز پنجم جهان و بیست‌وچهارم جهان، عمان با 226 امتیاز ششم آسیا و بیست‌وپنجم جهان، فلسطین با 199 امتیاز هفتم آسیا و سی‌ام جهان، تایلند با 196 امتیاز هشتم آسیا و سی‌ویکم جهان، لبنان با 155 امتیاز نهم آسیا و سی‌وششم جهان و بحرین با 121 امتیاز دهم آسیا و چهل‌وچهارم جهان، در رده‌های اول تا دهم آسیا قرار گرفته‌اند.

پس از بحرین، تیم‌های قطر، بحرین، ویتنام، افغانستان، ازبکستان، عربستان سعودی، فیلیپین، یمن، اندونزی و سوریه در رده‌های بعدی آسیا قرار گرفته‌اند. در رنکینگ اعلام شده تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که قهرمان رقابت‌های بین قاره‌ای جهان هم شده است، تقریباً 2 برابر تیم دوم امتیاز دارد و دست نیافتنی به نظر می‌رسد.

کد خبر 248816
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز