همشهری‌آنلاین: محورهای سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت که با اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۳ و در دومین هفته روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود،‌ اعلام شد.

به گزارش ستادخبری، دکتر داود زارعیان، رئیس کمیته علمی سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با بیان این مطلب گفت: سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با موضوع  روابط‌عمومی، صنعت و رقابت برندها اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود که برندسازی و نقش روابط‌عمومی، روابط‌عمومی و بازارسازی برای تقویت برند، روابط‌عمومی، صنعت و صیانت از برند، استراتژی‌های روابط‌عمومی در مواجهه با برندهای رقیب و روابط‌عمومی و جهت‌دهی به انتخاب مشتریان در رقابت برندها به عنوان محورهای این کنفرانس تعیین شده‌اند.

وی با دعوت از اساتید، پژوهشگران و علاقه‌مندان به حوزه‌های روابط‌عمومی، صنعت و برندینگ برای ارسال مقالات خود به دبیرخانه این کنفرانس، اظهار داشت: مهلت ارسال متن کامل مقالات به این کنفرانس تا تاریخ 20 فروردین‌ماه تعیین شده است و صاحبان مقالات می‌توانند آثار خود را به نشانی info@i-pr.ir ارسال نمایند.

گفتنی است اعضای کمیته علمی سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت عبارتند از: باقر ساروخانی، داود زارعیان، احمد روستا، محمدرضا رسولی، محمود دهقان، حسام‌الدین بیان و غلامرضا کاظمی دینان.

علاقه‌مندان برای حضور در این کنفرانس و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت www.i-pr.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 249568
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز