همشهری آنلاین: معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: بازار شب عید تحت کنترل بوده و گوشت قرمز گران نمی‌شود و از ۷ اسفند، ۳۰ نمایشگاه بهاره در استان تهران برپا می‌شود.

به گزارش فارس، نعمت‌الله ترکی با بیان این مطلب گفت: ستاد تنظیم بازار در دفتر معاونت برنامه‌ریزی استانداری تهران با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت تهران، مدیرکل جهاد کشاورزی و مدیرکل امور روستایی استانداری تهران و اتحادیه دامداران برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه آخرین وضعیت قیمت گوشت گوساله و گوسفند مورد بررسی قرار گرفته و تمامی چالش‌ها و مشکلات تنظیم بازار گوشت قرمز استان مورد ارزیابی قرار گرفت. نتیجه این جلسه ارائه چند پیشنهاد و چند مصوبه بود که مقرر شد قیمت گوشت قرمز تا پایان سال جاری به هیچ عنوان افزایش پیدا نکند.

معاون استاندار تهران اظهار داشت: ارائه تسهیلات به اتحادیه دامداران و استفاده از ظرفیت دامداران بخشی از تصمیمات این جلسه بود تا دامداران و اتحادیه بدون هیچ‌گونه مشکلی گوشت مورد نیاز تهران را تامین کرده و حتی برای ماه‌های ابتدایی سال آینده ذخیره‌سازی داشته باشند.

ترکی افزود: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا ویژه نوروز از 7 اسفند سال جاری در 30 نقطه استان تهران برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران افزود: این نمایشگاه‌ها به مدت 17 روز بر پا شده و تمام مایحتاج شهروندان در شب عید اعم از خوار و بار، خشکبار، لباس، کفش، مواد شوینده و پاک‌کننده، بهداشتی و غیره را با قیمت پایین و تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت عرضه می‌کنند.

کد خبر 250397
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز