گروه اقتصادی: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه تاکنون پیام‌هایی از سوی برخی گروه‌های اجتماعی برای انصراف از دریافت یارانه نقدی به دولت رسیده است، گفت: مردم می‌توانند به‌صورت گروهی یا فردی در سیستم‌هایی که آماده خواهیم کرد، انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام کنند.


علی ربیعی در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه یارانه نقدی در زندگی برخی از مردم تأثیر چندانی ندارد، افزود: طبق قانون دولت موظف به بررسی خوداظهاری مردم در زمینه یارانه‌هاست اما مردم می‌توانند در زمان تکمیل فرم‌هایی که در آینده توزیع می‌شود، از تکمیل آن خودداری کنند. پیش‌بینی می‌شود تعداد قابل‌توجهی از مردم از دریافت یارانه انصراف دهند. وی ادامه داد: این انصراف به‌معنای عدم‌نیاز به یارانه نقدی نیست بلکه به‌معنای گذشت از حق خود به‌خاطر منافع جامعه است تا از مسیر غلطی که در آن قرار گرفته بازگردد.

ربیعی با اعلام اینکه هنرمندان و نویسندگان طی بیانیه‌ای انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام کرده‌اند، گفت: هم‌اکنون کمپین انصراف از دریافت یارانه نقدی راه افتاده و این حرکت اجتماعی می‌تواند دولت تدبیر و امید را در تحقق اهداف عدالت اجتماعی یاری‌رسان باشد.

کد خبر 250447

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز