همشهری آنلاین: چهارمین دوره رقابت‌های تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در راند طلایی به اتمام رسید.

لوگوی تکواندوی باشگاه‌های آسیا

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، این مسابقات از روز شنبه سوم اسفندماه با حضور 5 تیم خارجی و 3 تیم داخلی به مدت 2 روز در خانه تکواندو برگزار شد.

روز یکشنبه چهارم اسفندماه تکواندوکاران تیم‌های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد پس از پیروزی در دیدار نیمه نهایی، در مرحله فینال با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان و با کسب نتیجه مساوی 3 بر 3 در تایم قانونی مسابقه، در راند طلایی رضا حبیبی از تیم دانشگاه آزاد با یک امتیاز، بهنام بیات از تیم شهرداری ورامین را مغلوب خود کرد و بدین ترتیب دانشگاه آزاد عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و شهرداری ورامین نایب قهرمان شد.

در دیدار فینال؛ مهدی خدابخشی از تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 5 بر 1 امید عمیدی از شهرداری ورامین را مغلوب خود کرد،‌ ابراهیم مردانی دیگر نماینده دانشگاه آزاد با نتیجه 7 بر 10 در برابر علی شاکری از شهرداری ورامین مغلوب شد، داود عبدالرضایی از تیم دانشگاه آزاد در برابر محمد خمسه از تیم شهرداری ورامین با نتیجه 4 بر 7 مغلوب شد، پوریا عرفانیان از تیم شهرداری ورامین با نتیجه 5 بر 6 برابر سعید رجبی از دانشگاه آزاد تن به شکست داد و بازی رضا حبیبی از تیم دانشگاه آزاد و بهنام بیات از تیم شهرداری ورامین با نتیجه 3 بر 4 به سود نماینده دانشگاه آزاد به اتمام رسید.

رضا ایمان‌زاده به عنوان سرپرست و مدیر فنی، سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی و محمد تقی خضرایی به عنوان مربی، ترکیب تیم دانشگاه آزاد را در این دوره از مسابقات تشکیل می‌دادند.

پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی، مرتضی کریمی به عنوان مدیر فنی و هاشم زنگنه و حسین کریمی به عنوان مربی، به همراه تیم شهرداری ورامین در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

در دیدار رده‌بندی هم دو تیم پاس قوامین و باختر افغانستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم پاس با پیروزی 5 بر 0 عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کرد و تیم باختر چهارم شد.


در دیدار رده‌بندی، حسین بیات از تیم پاس قوامین با نتیجه 8 بر 3 میروایس محمدی از تیم باختر افغانستان را مغلوب خود کرد، رضا نادری با نتیجه 9 بر 2 در برابر سید مرتضی رضوی از باختر پیروز شد، سید محمد رفیعی از تیم پاس قوامین با نتیجه 8 بر 0 علی خاوری از باختر را از پیش رو برداشت و بازی علیرضا درویش‌پور و جلال خدامی از تیم پاس قوامین با علیرضا صفدری و مصطفی نظری از باختر افغانستان با نتیجه 12 بر 0 به سود نمایندگان پاس قوامین به اتمام رسید.

نوراله خاوری به عنوان سرپرست،‌ مسعود لشگری به عنوان سرمربی، مرتضی سلطانی به عنوان مدیر فنی و جواد فریدونی و علی نعیمی به عنوان مربی، ترکیب تیم پاس قوامین را در این دوره از مسابقات تشکیل می‌دادند.

در پایان این مسابقات "الاشرهان زابون" از تیم البصره عراق به عنوان بهترین سرپرست مسابقات معرفی شد، عنوان بهترین داور به نصراله نصری‌نژاد از ایران و "دانیل واحه" از لبنان رسید، سید نعمت خلیفه از تیم دانشگاه آزاد عنوان بهترین سرمربی را به خود اختصاص داد و ابوالفضل یعقوبی از تیم شهرداری ورامین به عنوان فنی‌ترین بازیکن این دوره از مسابقات معرفی شد.

کاپ اخلاق چهارمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به تیم هند رسید.

 

کد خبر 250828
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز