همشهری آنلاین: هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام فجر در بخش بانوان، با درخشش تیم استیل البرز بر سکوی قهرمانی به اتمام رسید.

بانوان تکواندوکار

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره پیکارهای بین‌المللی تکواندو، جام فجر در بخش بانوان روز سه‌شنبه ششم اسفند ماه با حضور هوگوپوشان سه تیم داخلی و پنج تیم خارجی در خانه تکواندو برگزار شد.

در پایان این مسابقات و با برگزاری رقابت‌های فینال در وزن 49- کیلوگرم؛ "فوجیا فهانی" از تونس به مقام قهرمانی دست یافت، معصومه حجتی فرید از تیم استیل البرز مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد، "داهری اکرم" و "بن طاهر ساندس مریم" از تونس به ترتیب مقام‌ سوم و سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در وزن 57- کیلوگرم؛ سوسن حاجی‌پور از شهرداری لنگرود بر سکوی قهرمانی ایستاد،‌ ساناز بحری از استیل البرز دوم شد، ریحانه محمدی از تیم هلال احمر تنکابن بر سکوی سوم ایستاد و "اوسلتی حبیبی" از تونس مقام سوم مشترک را از آن خود کرد.

در وزن 67- کیلوگرم؛ فاطمه روحانی از شهرداری لنگرود به مقام قهرمانی دست یافت، ‌سمانه رضایی از استیل البرز دوم شد،‌ فاطمه رضائیان از هلال احمر تنکابن بر سکوی سوم ایستاد و "بلار وفا"از تونس مقام سوم مشترک را به خود اختصاص داد.

در وزن67+ کیلوگرم؛ شکرانه ایزدی از استیل البرز مقام قهرمانی را از آن خود کرد،‌ زهرا مظفری از هلال احمر تنکابن بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد، زهرا ابراهیمی از افغانستان سوم شد و هانیه اخلاقی از شهرداری لنگرود مقام سوم مشترک را به خود اختصاص داد.

در پایان این مسابقات و با اعلام جدول رده‌بندی تیم استیل البرز با 1 طلا، 3 نقره و 31 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، شهرداری لنگرود با 2 طلا، 1 برنز و 27 امتیاز مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و تونس با 1 طلا و 2 برنز و 19 امتیاز سوم شد.

 

کد خبر 251091
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز