مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸
۰ نفر

گروه شهری: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش سفرهای درون‌شهری ناوگان خطوط شبانه تقویت شد و ساعت کار اتوبوس‌های شهر تهران تا ساعت ۲۳ افزایش یافت.

پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: از ابتدای اسفند‌ماه تمامی امکانات ناوگان اتوبوسرانی در خطوط مختلف بسیج شده است. بنا بر این گزارش، به‌منظور رفاه حال شهروندان ساعت کار اتوبوس‌ها افزایش یافته و رانندگان شرکت واحد در شیفت عصر در خطوط عادی اتوبوسرانی منتهی به مراکز خرید تا ساعت23 و در خطوط شبانه سامانه اتوبوس‌های تندرو در مسیرهای تهرانپارس - میدان آزادی، پایانه علم و صنعت - پایانه خاوران، پایانه خاوران - میدان آزادی‌، پایانه جنوب - پایانه شهید افشار، پایانه علم و صنعت - میدان آرژانتین، میدان راه‌آهن - پایانه تجریش و میدان آزادی - دانشگاه علوم و تحقیقات پونک مبادرت به جابه‌جایی شهروندان می‌کنند.

به گفته سنندجی، ناوگان خطوط شبانه کماکان طبق برنامه و از ساعت 22 تا 6‌بامداد به فعالیت خود ادامه داده و نسبت به تقویت آن نیز اقدام لازم به عمل خواهد آمد. همچنین با برنامه‌ریزی به‌عمل آمده نسبت به نظافت مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌ها به‌صورت ویژه اقدام و تمام اتوبوس‌ها شب‌ها شست‌وشو و ضد‌عفونی خواهند شد. شرکت واحد اتوبوسرانی همچنین به‌منظور رفاه حال شهروندان برای عزیمت به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و مزار شهدا و زیارت اهل قبور در روز پنجشنبه آخر سال خدمات‌رسانی ویژه‌ای از پایانه‌ها و میادین بزرگ سطح شهر به سمت بهشت زهرا و برگشت آنها به مبادی اولیه برقرار خواهد کرد، ضمن آنکه خطوط منتهی به بهشت‌زهرا با توجه به میزان متقاضیان سفر تقویت خواهند شد.

کد خبر 250924
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز