با آغاز به‌کار ۴نمایشگاه فروش بهاره تهران از ۷ اسفند ، مسئولان تنظیم بازار از توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازاری شب عید از ۲۵تا ۳۰اسفند‌ماه امسال در سراسر کشور خبر می‌دهند.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران 3هزارو 500تن پرتقال و 2هزار تن سیب ذخیره‌سازی‌ شده برای تأمین میوه و مرکبات مورد نیاز شب عید مردم با نرخ مصوب دولتی عرضه خواهد شد. همچنین مقرر شده تا 8هزار تن میوه شامل 3هزار تن سیب و 5هزارتن پرتقال در میادین میوه و تره بار عرضه شود. یدالله صادقی همچنین از برپایی 22نمایشگاه فروش بهاره در استان تهران خبر داد و اعلام کرد:

فعالیت 4نمایشگاه فروش بهاره تهران در بوستان ارم، حکیمیه تهرانپارس، بوستان ولایت و فرهنگسرای خاوران از امروز آغاز می‌شود. همچنین شمیرانات، پردیس هر کدام 2نمایشگاه و در ری و اسلامشهر هر کدام‌یک نمایشگاه برپا شده و در بقیه شهرستان‌ها نیز یک یا 2نمایشگاه برگزار خواهد شد. نمایشگاه‌های بهاره تهران از 7تا 17اسفند‌ماه به‌مدت 10روز و در شهرستان‌ها از 15اسفند‌ماه تا 25اسفند‌ماه برپا می‌شود. صادقی افزود: در مجموع تخفیف15تا 20درصدی در این نمایشگاه‌ها لحاظ شده که این میزان تخفیف در مورد کیف، کفش و پوشاک به35درصد نیز می‌رسد.

کد خبر 251075
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز