همشهری آنلاین: مسابقات ایروبیک، استپ دستجات آزاد بانوان سراسر کشور با حضور ۱۶ تیم از استان‌های تهران، بوشهر، خراسان شمالی، یزد، زنجان و خوزستان در سالن ورزشی شهید طوقانی تهران برگزار شد.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با هم به رقابت پرداختند. تیم شاپرک از استان تهران با توجه به این که تنها تیم حاضر در رده سنی نوجوانان بود تنها به صورت نمایشی در این مسابقات شرکت کرد.

در مرحله نهایی مسابقات ایروبیک تیم‌های یاس سبز از تهران، شهر قدس از تهران و یاس قرمز از تهران مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رقابت‌های استپ نیز تیم‌های VIM از تهران، کارگران یزد از یزد و هیات شمیران از تهران مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

شایان ذکر است در جریان این رقابت‌ها مسابقات ایروبیک مارتن در دو بخش آماتوری و حرفه‌ای نیز برگزار شد که در بخش آماتوری الشان داوران‌حق مقام اول، فرناز حسن‌پور مقام دوم و زهرا نجفی مقام سوم، و در بخش حرفه‌ای نسترن سرگلی مقام اول، مریم سعادتمندی مقام دوم و مهناز آستینه مقام سوم را کسب کردند.

کد خبر 251482
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز