همشهری آنلاین: معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام اینکه آیین‌نامه جدید نقل‌وانتقال دانشجویی بزودی ابلاغ می‌شود، گفت: بر اساس این آیین‌نامه دانشجویان به خاطر استفاده از این امکان و هزینه‌بر بودن جابجایی، باید هزینه آن را پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه رسمی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید کاردار با اشاره به مشکلات نقل‌وانتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مهمانی فقط به گروهی شامل بیماران خاص، فرزندان شهدا و جانبازان و فرزندان اعضای هیات علمی با شرایط خاص تعلق می‌گیرد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حدود یک تا دو درصد دانشجویان در هر نیمسال تحصیلی از مهمانی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: بنابراین اگر 98 تا 99 درصد دانشجویان که امکان استفاده از این تسهیلات را ندارند، هزینه آن یک تا دو درصد را پرداخت کنند، دور از عدالت است؛ بنابراین دانشجوی متقاضی مهمانی باید هزینه‌هایش را خودش پرداخت کند.

وی با بیان اینکه اتوماسیون اداری نه تنها موجب شفاف‌سازی عملکرد بلکه مانع بروز تخلفات احتمالی و تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای می‌شود، گفت: تلاش بر این است که ارائه خدمات و اعطای تسهیلات به دانشجویان در حداقل زمان ممکن و با مناسب‌ترین هزینهصورت گیرد.

نرخ غذای دانشجویی در دانشگاه آزاد

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد درباره نرخ غذای دانشجویی در این دانشگاه گفت: با انتقال صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد به معاونت دانشجویی، هزینه غذای دانشجویی مطابق نرخ‌های مصوب صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

وی افزود: همچنین بر اساس صورتجلسه میان دانشگاه آزاد اسلامی و صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تسهیلاتی فراهم شده تا دانشجویانی که توانایی پرداخت هزینه غذا را ندارند از طریق اخذ وام که بازپرداخت آن بعد از فراغت از تحصیل است، تامین شود.

کد خبر 253340
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز