همشهری آنلاین: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اردوهای راهیان نور موجب خودسازی افراد می‌شود.

جهانبخش کرمی

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: حماسه دفاع مقدس در تاریخ کشور حماسه‌ای ماندگار و بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس با یاری خداوند، رهبری امام خمینی (ره) و همچنین تلاش رزمندگان و پشتیبانی مردم کشور به پیروزی رسید، اضافه کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس بسیاری از کشورها از لحاظ سیاسی، نظامی، تبلیغاتی، مالی و اقتصادی با همه توان از صدام حمایت می‌کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در آن مقطع حساس پشتیبانی ملت از رزمندگان موجب افتخار آفرینی برای کشورمان شد، اذعان داشت: حماسه دفاع مقدس در طول تاریخ کشورمان بی‌نظیر است.

این مسئول در ادامه با تاکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با حماسه آفرینی آن دوران و رشادت‌های انجام شده توسط رزمندگان بیان کرد: اردوهای راهیان نور راهکاری مناسبی برای تحقق این امر است.

سردار کرمی با اشاره به اجرای راهیان نور در نقاط مختلف کشور و اعزام اقشار مختلف به این اردوها تصریح کرد: راهیان نور یکی از برنامه‌های معنوی و تاثیرگذار سپاه است.

وی با بیان اینکه هر سال با همکاری دستگاه‌های مختلف برنامه اعزام اردوهای راهیان نور برگزار می‌شود، بیان کرد: امسال نیز قریب به 8 هزار زنجانی به این اردوها اعزام شدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اعزام یک‌هزار نفر از مردم استان زنجان به منطقه عملیاتی غرب کشور طی تابستان سال جاری یادآور شد: امسال 5 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان نیز توسط آموزش و پرورش به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه امسال یک‌هزار و 500 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان زنجان با همت بسیج دانشجویی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، تصریح کرد: نخستین گروه دانشجویان در اسفند ماه جاری به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه امسال 6 هزار نفر از همه اقشار مختلف جامعه در سطح شهرستان‌های استان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، تصریح کرد: همچنین امسال یک‌هزار نفر از ادارات و نهادها به این مناطق اعزام شدند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی در قالب اردوهای راهیان نور تصریح کرد: زائران زنجانی با سفر به این مناطق از یادمان‌های اروندکنار، والفجر 8، بیت‌المقدس، پارک موزه دفاع مقدش خرمشهر، عملیات ثامن‌الائمه آبادان، کربلای 5، شلمچه، طلائیه، هویزه، فکه، سوسنگرد چزابه بازدید کردند.

کد خبر 253881
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز