همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی سپاه و بسیج مردمی برای تاثیرگذاری در عرصه اقتصادی خبر داد و گفت: این ظرفیت عظیم می تواند کمک با ارزشی برای دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی باشد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار سرلشگر پاسدار محمد علی جعفری در خصوص برنامه های سپاه برای تحقق شعار فرهنگ و اقتصاد با مدیریت جهادی و عزم ملی که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است، اظهار داشت: در عرصه اقتصادی سپاه و بسیج این آمادگی را دارند که نقش فعال و تاثیرگذاری را ایفا کنند ولی دولت باید این مسئله را از ما بخواهد و بعضی زمینه ها را فراهم کرده و در واقع مطالبه کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در شرایط فعلی بسیج ظرفیت عظیمی را در عرصه های مختلف اقتصادی به خصوص در اقتصاد مقاومتی دارد که می تواند در فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد نقش اساسی را ایفا کند.

سرلشگر جعفری با تاکید بر پیشگامی سپاه پاسداران در عرصه های فرهنگی گفت: سپاه حضور در عرصه فرهنگ را از چند سال پیش آغاز کرده است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر مقوله فرهنگ باید برنامه ریزی های مناسبی صورت بگیرد و به کارهایی که قبلا انجام شده است عمق داده شود.

وی خاطرنشان کرد: انجام فعالیت ها در عرصه فرهنگی با توجه به گستردگی آن در کوتاه مدت نتیجه بخش نخواهد بود و باید زمان بیشتری داشته باشیم.

سرلشگر جعفری در پاسخ به پرسشی درباره کاستی های راهیان نور هم گفت: در زمینه معرفی آرمان های شهیدان و فضای معنوی و فداکاری های شهیدان باید تلاش بیشتری انجام شود تا این ایثارها به خوبی به نسل جوان معرفی شود زیرا امکانات مادی تا حد زیادی تامین شده است و باید برای اثرگذاری معنوی راهیان نور برنامه ریزی صورت گیرد.

کد خبر 254076
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز