سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سهیل واحدی، نماینده کشورمان در مسابقات مایک یو، به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

S.Vahedi

در جریان برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی سالیانه جام یادبود مایک یو در شهر کوالالامپور مالزی، سهیل واحدی در مصاف با بازیکن کشور میزبان روری تر، در دیدار فینال با نتیجه 6 بر 3 بازی را واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت.

به گزارش روابط بین‌الملل فدراسیون بولینگ و بیلیارد، سهیل واحدی و مرتضی ترابی، دو نماینده کشورمان در این مسابقات که از تاریخ 9 لغایت 16 فروردین 1393 در شهر کوالالامپور برگزار گردید حضور یافتند که واحدی توانست با شکست حریفان خود از کشورهای مالزی، سنگاپور، هنگ کنگ، قطر، پاکستان، تایلند و امارات با اقتدار به دیدار نهایی راه یابد.

سهیل واحدی کار خود را از گروه D مسابقات آغاز کرد و با اقتدار پیشروی نمود به طوری که خبرگزاری‌ها وی را بخت اول این مسابقات می‌دانستند.

وی در دیدار فینال به مصاف بازیکن اول رنکینگ کشور مالزی رفت که علی‌رغم سعی و تلاش بسیار نتوانست از سد این حریف آماده بگذرد و نایب قهرمان شد.

لازم به ذکر است که سهیل واحدی در طول این مسابقات تنها 2 فرم به حریفان خود واگذار کرد و جایزه کسب بالاترین برک این دوره از مسابقات به ابراهیم امیر از کشور مالزی (در مرحله گروهی 119 برک) تعلق گرفت.

کد خبر 255991
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز