همشهری آنلاین: با برگزاری دیدار پایانی رقابت‌های بین‌المللی تنیس فیوچرز، پرونده این بازی‌ها بسته شد.

Marco Petavas

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، دیدار فینال هفته ششم و پایانی رقابت‌های بین‌المللی تنیس فیوچرز در مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد و در نهایت نماینده صربستان موفق شد عنوان قهرمانی این بازی‌ها را به نام خود ثبت کند.

در این بازی مارکو پتاواچ از صربستان توانست با نتیجه ( ۱-۶ ، ۶-۲ و ۳-۶ ) در مجموع ۲ بر 1 مقابل ماتیاس بروویتز از شیلی به برتری برسد و عنوان قهرمانی بازی‌ها را از آن خود کند و این در حالی است که در هفته چهارم و پنجم این پیکارها نیز تونی اندوویچ کروات موفق به کسب این عنوان شده بود.

همچنین در دیدار پایانی بخش دو نفره تیم مارکو پتاواچ از صربستان - مارک وروورت از هلند موفق شدند با نتیجه ( ۵-۷ ، ۴-۶ و ۶-۱۰ ) در مجموع ۲ بر 1 مقابل روناک منوجا - آکاش از هند به برتری رسیده و جام قهرمانی را از آن خود کنند.

به این ترتیب رقابت‌های بین‌المللی تنیس فیوچرز با معرفی تنیسورهای برتر پایان یافت.

آروی شاندور از مجارستان به عنوان سرداور، امیرحسین موسوی، مسیح صلاح، سینا ابراهیمیان، امین مهدویان و مهدی ملک‌زاده نیز به عنوان داور در این تورنمت سه هفته‌ای قضاوت کردند.

یادآور می‌شود هفته چهارم تا ششم این رقابت ها به میزبانی فدراسیون تنیس کشورمان و با همکاری موسسه فرهنگی ورزشی آپت در جزیره کیش برگزار شد.

 

کد خبر 258466
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز