همشهری آنلاین: قیمت نفت خام و فلزات گرانبها در بازارهای آسیایی پنجشنبه هجدهم اردیبهشت در مقایسه با روز گذشته نوسان داشت.

به گزارش شبکه تلویزیونی بلومبرگ، قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه ژوئن با کاهش نوزده سنتی در هر بشکه به یکصد دلار و پنجاه و هشت سنت رسیده است.

این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با بیست و چهار سنت کاهش در معاملات آسیایی به قیمت یکصد و هفت دلار و هشتاد هفت سنت در بازارها خرید و فروش می شود.

قیمت طلا نیز در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز گذشته افزایش داشته است. هر اونس طلا با یک دلار و بیست و هشت سنت افزایش درمقایسه با روز گذشته به قیمت یک هزار و دویست و نود دلار و نود و چهار سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.

این درحالی است که هر اونس نقره با بیست و نه صدم درصد کاهش در قیمت معادل بیست سنت به ارزش نوزده دلار و بیست و نه سنت در هر اونس خرید و فروش می شود. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و چهارصد و پنجاه و چهار دلار و شصت و هشت سنت خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته دو دلار و بیست و پنج سنت افزایش داشته است.

کد خبر 258824
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز