همشهری آنلاین: حسین وفایی در بازی مرحله یک هشتم نهایی خود با شکست مقتدرانه نماینده کشور ولز، جواز حضور در مرحله یک چهارم پایانی را به دست آورد.

H.Vafaea

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ وبیلیارد، حسین وفایی در بازی مرحله یک هشتم نهایی خود با شکست مقتدرانه نماینده کشور ولز، تام ریس با نتیجه 5 بر 1 به مرحله یک چهارم پایانی راه یافت.

علیرضا رضایی که در مرحله یک شانزدهم نهایی در مقابل حریف بسیار آماده‌ای از کشور بلژیک به نام جف جاکوبز قرار گرفته و با ارائه یک بازی عالی نتیجه را ٥-٤ به سود خود پایان داد و به مرحله بعد صعود کرد، در مرحله یک هشتم پایانی علی‌رغم تمام تلاش‌های خود بازی را با نتیجه 5 بر 0 به ماتیوس بارانووسکی، حریف جنگنده و قدرتمند لهستانی واگذار کرد و از صعود به مرحله بعد باز ماند.

همچنین سیاوش مزینی در دیدار مرحله یک شانزدهم پایانی به دیدار نماینده قدرتمند انگلیس، لوک گارلند رفت و با وجود این که یک بازی بسیار منطقی و مسلط را از خود به نمایش گذاشت، نتوانست در بازی safety از حریف کاربلد و بسیار آماده خود امتیاز بگیرد و با وجود این که در اکثر دقایق مسابقه بازیکن برتر میدان بود، در نهایت با شکست ٥-٢ از حضور در دور بعدی بازماند.

تنها نماینده حاضر اسنوکر بانوان کشورمان، ارمغان حسنی هم در آخرین دیدار گروهی خود به مصاف داریا سیروتینا قهرمان مسابقات اسنوکر شش توپ بانوان جهان از روسیه رفت و با وجود تمام تلاش‌هایش در طول مسابقه در نهایت با نتیجه ٣-٠ نتیجه را به حریف قدر خود واگزار کرد و از راه‌یابی به دور بعد ناکام ماند.

پیش از این و در گروه آقایان نیز هر سه بازیکن کشورمان در مرحله یک سی و دوم پایانی به مصاف حریفان خود رفتند که امین سنجایی در مقابل حریف قدرتمند ایرلندی خود قرار گرفت و در پایان با نتیجه ٤-١ بازی را واگزار کرد و از راه‌یابی به دور بعدی بازماند و در بازی همزمان محمدرضا ملک‌زاده پیشوری در مقابل حریف قدر آلمانی، لوکاس کلکرز قرار گرفت و در پایان با نتیجه ٤-٠ مغلوب شد و از راه‌یابی به مرحله بعد مسابقات بازماند.

کد خبر 259596
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز