همشهری آنلاین: نتایج مرحله اول دوره دکتری تخصصی (PHD) دانشگاه آزاد اسلامی، از ساعت ۱۴ دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، ناصر اقبالی با اعلام این خبر، گفت: نتایج مرحله اول دوره‌های با آزمون و بدون آزمون دکتری (PHD) دانشگاه آزاد اسلامی، دوشنبه 29 اردیبهشت ماه از ساعت 14:00 از طریق سایت www.azmoon.com اعلام خواهد شد.

وی در خصوص زمان دعوت به مصاحبه پذیرفته‌شدگان، گفت: مصاحبه‌های دوره دکتری از اواسط خرداد ماه آغاز خواهد شد که جدول زمان‌بندی آن از طریق سایت www.azmoon.net اعلام می‌شود.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص افزایش تعداد رشته‌ها نسبت به سال قبل، گفت: سیاستگذاری در دانشگاه آزاد اسلامی بر ایجاد رشته‌هایی است که مورد نیاز کشور است. بر این اساس در سال 92 در مقطع دکتری در 176 رشته پذیرش داشتیم و امسال رشته‌ها به 196 رشته افزایش یافته است.

اقبالی در این خصوص که اگر داوطلبان در مورد جزییات نتایج دکتری با سوالی مواجه شدند چه اقدامی انجام دهند، تأکید کرد: با توجه به تقویت بخش پاسخگویی مجازی، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.pubr-azmoon.com و ورود به بخش پرسش و پاسخ، سوالات خود را مطرح کرده تا کارشناسان در اسرع وقت آنها را پاسخ گویند.

وی افزود: هیچ محدودیتی برای سوالات داوطلبان وجود ندارد و فرد هر تعداد سوالی هم که داشته باشد، بخش مجازی مرکز آزمون پاسخگوی آنها خواهد بود.

اقبالی در مورد نسبت جنسی نتایج مرحله اول گفت: در آزمون دکتری امسال 71 هزار و 271 نفر شرکت کردند که از این تعداد 26 هزار و 821 نفر زن و 44 هزار و 450 نفر مرد بودند، که در نتایج اولیه، نسبت جنسی دعوت‌شدگان به مصاحبه، 38 درصد را خانم‌ها و 62 درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

اقبالی در مورد سهمیه اعضای هیئت علمی گفت: نتایج قطعی متقاضیان استفاده از سهمیه اعضای هیئت علمی برای داوطلبانی که حائز شرایط بوده و سوابق آنها به تأیید مرکز امور هیئت علمی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برسد، در شهریور ماه اعلام خواهد شد.

وی زمان اعلام نتایج قطعی آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی را شهریور ماه 1393 اعلام کرد.

کد خبر 259799
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز