همشهری آنلاین: همزمان با سالروز مبعث رسول اکرم (ص) ویژه برنامه رسول مهربانی‌ها با هدف اشاعه فرهنگ ناب محمدی با همکاری آسایشگاه کهریزک برگزار می‌شود.

سالمند

به گزارش فارس، ویژه برنامه «رسول مهربانی‌ها» با منظور ارج نهادن به مقام سرمایه‌های معنوی و گنجینه‌های شهر تهران و همچنین ترویج فرهنگ مهربانی در آسایشگاه کهریزک برگزار می‌شود.

سعید رنجبریان مدیر فرهنگی هنری منطقه 19 در این باره گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی فرهنگسرای مهر در نظر دارد با تأسی از شعار تهران شهر مهربانی ویژه برنامه‌هایی را در سطح منطقه و سطح تهران برگزار کند.

رنجبریان ادامه داد: اردوهای جهادی،‌ فرهنگسراهای سیار،‌ جشنواره‌های فرهنگی هنری از دیگر برنامه‌های این منطقه است.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه رسول مهربانی‌ها با حضور اصحاب رسانه، هنرمندان سینما و تلویزیون و دیگر اهالی هنر برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 19 افزود: در این مراسم برنامه‌های متنوع از قبیل تلاوت قرآن،‌ اجرای موسیقی،‌ تقلید صدا، اجرای گروه تواشیح، مسابقه حضوری و تقدیر از هنرمندان برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این مراسم ساعت ۱۵ الی ۱۷ به آسایشگاه سالمندان کهریزک واقع در جاده قدیم قم، بعد از بهشت زهرا (س)، انتهای کهریزک، سمت چپ بلوار دکتر حکیم‌زاده مراجعه کنند و یا جهت اطلاع بیشتر با شماره 550393900 تماس بگیرند.

کد خبر 260692
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز