یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
۰ نفر

امیر حاج‌رضایی: از اینکه محمدرضا خلعتبری از اردوی تیم ملی خط خورد، تعجب کردم.

تیم ملی فوتبال

اما از آنجايي كه نسبت به اتفاقات اردوي تيم ملي آگاهي ندارم نمي‌توانم قضاوت درستي از اين تصميم‌گيري كنم. در واقع من كه اطلاعي از آنچه در اردوي آفريقاي جنوبي و اتريش رخ داده ندارم و قطعا آقاي كي‌روش دلايل منطقي براي اين تصميم داشته است. من به قدري كه از غيبت خلعتبري در جام جهاني برزيل تعجب كردم، از خط خوردن شريفي و آزمون تعجب نكردم. آزمون و شريفي بازيكنان خوبي‌اند، اما آنها جوان هستند و براي اينكه بتوانند در جام جهاني حضور داشته باشند، مي‌توانند به آينده خوش‌بين باشند. احتمالا كي‌روش هم به‌خاطر جواني، آزمون و شريفي را از تيم ملي كنار گذاشته است.

البته 3ملي‌پوشي كه از تيم ملي كنار رفتند، همگي مهاجم هستند و حالا رضا قوچان‌‍‍‍‍‌نژاد، كريم انصاري‌فرد و عليرضا جهانبخش به‌عنوان مهاجمان تيم ملي در جام جهاني حضور پيدا خواهند كرد. اينكه درست است تيم ملي با 3مهاجم راهي جام جهاني شود يا نه را نمي‌شود پاسخ داد،‌چون كي‌روش به‌طور مستقيم با ملي‌پوشان در ارتباط است و او به خوبي مي‌داند كه چه سياستي را در برزيل دنبال كند.

اما در تحليل فني اين سه‌مهاجم مي‌توانم بگويم كه هر كدام از آنها خصوصيات مناسبي براي حضور در اين رويداد بزرگ دارند. قوچان‌نژاد مهاجمي است كه خوب گل مي‌زند و يك تمام‌كننده به‌حساب مي‌آيد. انصاري‌فرد يك مهاجم سرزن محسوب مي‌شود و مكمل مناسبي براي قوچان‌نژاد مي‌تواند باشد. جهانبخش اما مهاجم نوك نيست و يك مهاجم كاذب است و در كناره‌ها بازي مي‌كند. اكنون اين صحبت‌هاي من در تأييد يا رد اقدامات كي‌روش نيست. در اين شرايط هر تصميمي از سوي كي‌روش با مخالفان و موافقاني روبه‌رو مي‌شود. به باور من بايد به تصميمات كي‌روش احترام گذاشت و اميدوارانه به اين تيم نگاه كرد تا بتواند در جام جهاني موفق شود.

کد خبر 261228

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha