همشهری آنلاین: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در تشریح راهکارهای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی دلالان از فروش نقدی خودرو، گفت: اگر کد ملی فردی در ۶ ماه گذشته در سامانه فروش نقدی خودرو ثبت شده باشد، اجازه خرید جدید نخواهد داشت.

به گزارش مهر، هاشم یکه‌زارع با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های ایران خودرو، 20 درصد از میزان تولید کارخانه به فروش نقدی اختصاص یافته است، گفت: بر این اساس، 20 درصد تولید 600 هزار دستگاهی خود را به صورت نقدی به فروش خواهیم رساند و البته در همه استان‌ها، میزان فروش یکسان نخواهد بود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: در این میان برخی سوء استفاده‌ها از فروش‌های نقدی ممکن است صورت گیرد که بر اساس تمهیدات جدید، این میزان را به حداقل خواهیم رساند، به این معنا که هر فردی که ظرف شش ماه گذشته از فروش نقدی محصولات استفاده کرده و کد ملی وي در سامانه به ثبت رسیده باشد، اجازه ثبت‌نام جدید نخواهد داشت.

وی همچنین از ساماندهی نمایندگی‌های فروش محصولات ایران خودرو خبر داد و گفت: بر اساس تمهیدات جدید، اجازه ثبت‌نام نمایندگی‌ها در فروش‌های نقدی داده نخواهد شد و تمام سهم 20 درصدی از سوی مشتریان حقیقی در بازار خریداری خواهد شد.

کد خبر 261385
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha