همشهری آنلاین: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه صنایع دستی امسال که با استقبال چشمگیری از سوی بازدید کنندگان همراه بود، بخش کارگاه‌های تولید زنده است که در غرفه‌های مختلف بیست و چهارمین نمایشگاه صنایع دستی کشور برپا است.

به گزارش همشهري آنلاين، غرفه‌های متنوع و رنگارنگ بیست و چهارمین نمایشگاه صنایع دستی که در حال حاظر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برپا شده است، غیر از آثار هنری زیبا و چشم نواز جذابیت های دیگری نیز دارند.

به خصوص اگر هنرمندان حاضر در نمایشگاه به صورت زنده به تولید آثار هنری صنایع دستی مشغول باشند و در همین فضای محدود نمایشگاهی به صورت عملی به شما نشان ‌دهند که چگونه یک اثر شکل می‌گیرد و چه سختی‌هایی دارد.

از تراش سنگ‌های قیمتی گرفته تا دوخت و دوز روی پارچه و سفالگری و قلمزنی را می‌توان در تعدادی از غرفه‌های سالن هفت نمایشگاه ديد و با هنرمندان و اساتید صنایع دستی به گفت و گو نشست.

از جمله این کارگاه های می‌توان به تراش سنگ‌های قیمتی، قلاب دوزی روی پارچه یا رشتی دوزی، پته دوزی، سوزن دوزی بلوچ، میناکاری و ... اشاره کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی ایران از 20 تا 25 خردادماه از ساعت 15 تا 21 در سالن های 7 و 8 و 9 نمایشگاه بین المللی تهران برپا است.

کد خبر 262478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha