شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
۰ نفر

جوان سارق پس از دزدیدن یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در تهران اقدام به فرار کرد که در جریان فرار او، ۳نفر مجروح شدند.

حوادث

مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه گفت: عصر روز جمعه يك دستگاه اتوبوس شركت واحد متعلق به بخش خصوصي در خيابان جليلي، به سرقت رفته بود كه حين سرقت و فرار، حادثه آفريد.پيمان سنندجي اظهار كرد: اين اتوبوس متعلق به بخش خصوصي بود كه در مسير بهارستان - جمهوري فعاليت مي‌كرد.

آن روز راننده اتوبوس را متوقف كرده و براي انجام كاري از اتوبوس پياده شده كه در اين هنگام فردي اتوبوس را سرقت كرده و با حركت در مسير ورود ممنوع در خيابان جليلي با يك دستگاه موتورسيكلت برخوردكرد. به گفته سنندجي در اين حادثه 3 نفر مجروح شدند كه 2 نفر راكب موتورسيكلت و نفر سوم عابر پياده بوده است.

مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني با بيان اينكه مجروحان حادثه به بيمارستان سينا منتقل شده‌اند، تصريح كرد: اكنون 2 نفر از مجروحان مرخص شده و يكي ديگر بستري است. سنندجي افزود: پرونده سرقت اتوبوس و تصادف از طريق كلانتري 161ابوذر در حال بررسي است. در همين حال جلال ملكي، سخنگوي سازمان آتش‌نشاني نيز اظهار داشت: اتوبوس بخش خصوصي شركت واحد با چندين دستگاه خودروي سواري و 2 موتورسوار برخورد كرده بود كه در اين حادثه خودروها به‌شدت آسيب ديده بودند و راكب جوان يكي از موتورسيكلت‌ها زير اتوبوس محبوس شده بود و آتش‌نشانان توانستند وي را نجات داده و در اختيار اورژانس قرار دهند. سارق نيز پس از دستگيري به كلانتري انتقال يافت.

کد خبر 262573

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha