راهزنان جاده‌ای با تهدید اسلحه، کامیون و بار ۱۲۰میلیونی‌اش را ربودند.

اعضاي اين باند مسلح هشتم خرداد‌ماه تحت تعقيب پليس آگاهي استان خوزستان قرار گرفتند. آن روز مردي به اداره پليس رفت و خبر از سرقت ميليوني داد. وي گفت: من راننده كاميون هستم. امروز از اهواز، 30كولر گازي بار زدم تا به سمت شهرستان شوشتر بروم. ارزش بار در حدود 120ميليون تومان بود كه در جاده مسجد سليمان، 4سرنشين يك 206سد راهم شدند.

آنها با تهديد كلت كمري از من خواستند تا توقف كنم. من نيز مجبور به توقف شدم. يكي از آنها سوار كاميونم شد و با تهديد سلاح خواست تا به بيابان‌هاي اطراف بروم. آنها بعد از سرقت همه كولرهاي گازي، مرا با كاميونم رها كردند. من هم براي شكايت نزد پليس آمدم.

با اين شكايت، تحقيقات در اين زمينه شروع شد تا اينكه مأموران موفق شدند مالخري را كه در اهواز اقدام به خريد چند دستگاه كولر گازي كرده بود شناسايي كنند. با راهنمايي وي نيز 3نفر از سارقان دستگير شدند اما يكي از آنها فراري شده است.
متهمان در بازجويي‌ها اعتراف كردند كه با برنامه‌ريزي قبلي و تهيه سلاح، سد راه راننده كاميون شدند تا بار ميليوني وي را سرقت كنند. با اطلاعاتي كه اعضاي اين باند در اختيار تيم تحقيق قرار دادند، مأموران مابقي كولر گازي‌ها را در مخفيگاه يكي از سارقان كشف كردند. همچنين خودروي206 آنها توقيف شد.

سرهنگ خواجوي، رئيس پليس آگاهي استان خوزستان با اعلام اين خبر به همشهري گفت: متهمان براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار مأموران پليس آگاهي استان خوزستان قرارگرفتند و تجسس‌ها براي شناسايي متهم فراري پرونده ادامه دارد تا زواياي پنهان آشكار شود.

کد خبر 261343

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha