همشهری آنلاین: مهدی محمد نبی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل افزود: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران آماده هستند و می خواهند امشب در برابر نیجریه بازی خیلی خوبی به نمایش بگذارند.

مهدی محمد نبی روز دوشنبه 25 خرداد در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایرنا به جام جهانی 2014 برزیل افزود: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران آماده هستند و می‌خواهند امشب در برابر نیجریه بازی خیلی خوبی به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه تیم ملی تمرینات زیادی را پشت سرگذاشته است، اظهار کرد: اولین بازی برای ما مهم است و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اردوهای طولانی تیم ملی گفت: این اردوها با نظر سرمربی تیم ملی برگزار شد و به آمادگی تیم کمک کرده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال بازی با نیجریه را مهم ترین بازی ایران نام برد و ادامه داد: سرمربی تیم ملی به دنبال تمرکز است تا بازیکنان توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

نبی در مورد شرایط تیم ملی ادامه داد: خوشبختانه تیم ملی یکی از آرام ترین و بی حاشیه ترین تیم‌های تاریخ است و کارشناسان هم فضای تیم ملی را مثبت ارزیابی کردند.

وی گفت: بازیکنان ما با قدرت و تمرکز می‌خواهند در جام جهانی حضور داشته باشند و ما باید کاملاً حرفه‌ای عمل کنیم.

سرپرست تیم ملی اظهار داشت: پس از بازی در شهر کوریتیبا به سائوپائولو باز می گردیم و برای بازی با آرژانتین آماده خواهد شد.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران بانیجریه ساعت 23:30 امشب با قضاوت کارلوس ورا از اکوادور برگزار می‌شود.

کد خبر 262732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha