همشهری آنلاین: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: بر اساس تفاهم‌نامه با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، قرار است مراکز مشاوره همسرگزینی توسط دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان راه‌اندازی شوند.

به گزارش فارس، محمود گلزاری با اعلام این خبر گفت: در نظر داریم برای یکسان‌سازی شیوه‌های علمی انتخاب همسر بر اساس فرهنگ اسلامی ـ ایرانی، با همکاری جامعه روانشناسان و مشاوران حوزه و دانشگاه، «سند ملی مشاوره همسرگزینی» را تدوین کنیم.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: به همین منظور از همکاران روانشناس و مشاوری که علاقه‌مند به فعالیت در این زمینه هستند تقاضا داریم تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیک pmc@msy.gov.ir در اختیار دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان قرار دهند.

گلزاری تصریح کرد: فراخوان کشوری تدوین سند ملی مشاوره همسرگزینی بر روی درگاه الکترونیک وزارتخانه ورزش و جوانان بارگذاری شده و قابل دسترسی و بهره‌برداری است.

ايسنا نيز نوشت: گلزاري گفت: متأسفانه صدها سایت غیرقانونی و ده‌ها موسسه غیرعلمی و غیراخلاقی به صورت پنهان در امر همسریابی دختران فعالیت می کنند و این مسئله باعث مشکلات بسیاری برای جوانان ما شده است.

کد خبر 263251

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha