همشهری‌آنلاین: تیم ملی فوتبال هلند با پیروزی مقابل شیلی با کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد و شیلی هم به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.

تیم ملی هلند

دیدار تیم‌های ملی فوتبال هلند و شیلی در سومین دیدار خود از گروه B جام جهانی از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه کورینتیانس شهر سائوپائولو به مصاف هم رفتند که در پایان هلندی‌ها با نتیجه دو بر صفر به برتری دست یافتند.

در این دیدار لروی فر 77 و ممفیس دی‌پی 90 برای هلند گلزنی کردند تا تیمش را 9 امتیازی کرده و به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی رقابت‌ها کند. شیلی هم با همان 6 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به عنوان تیم دوم صعود کرد.

هلند در مرحله بعد با تیم دوم گروه A دیدار خواهد کرد و شیلی هم با صدرنشین این گروه مصاف خواهد داد.

مدافع عنوان قهرمانی نيز با برتری مقابل استرالیا با کسب 3 امتیاز با جام بیستم وداع کرد. تیم‌های اسپانیا و استرالیا در دور سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2014 از ساعت 20:30 مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در نیمه نخست با تک گل داوید ویا و با حساب یک بر صفر به سود اسپانیا به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز اسپانیا روی موقعیت‌هایی که داشت، خطرناک ظاهر شد تا اینکه روی پاس اینیستا، فرناندو تورس موفق شد در دقیقه 69 دروازه استرالیا را برای بار دوم باز کند.

در ادامه کار اسپانیا باز هم تیم برتر میدان بود و در دقیقه 82 روی پاس زیبای فابرگاس، خوان ماتا توانست سومین گل ماتادورها را به ثمر برساند تا این بازی با حساب سه بر به پایان برسد.

ایکر کاسیاس، دروازه‌بان اصلی اسپانیا که در دو مسابقه قبلی 7 گل را دریافت کرده بود، در این بازی از روی نیمکت بازی را مشاهده کرد.

هر دو تیم پیش از این بازی از دور رقابت‌ها حذف شده بودند و با این نتیجه اسپانیا، قهرمان دوره گذشته سه امتیازی شد و در جایگاه سوم گروه قرار گرفت و استرالیا، نماینده آسیا نیز در رده آخر قرار گرفت.

کد خبر 263596

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha