همشهری آنلاین: سخنگوی شورای صنفی نمایش از تعطیلی ۴ روزه سینما به مناسبت شب‌های قدر و آغاز اکران عید فطر پس از این ایام خبر داد.

سینما

به گزارش فارس، غلامرضا فرجی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از ساعت 18 بعدازظهر روز چهارشنبه 25 تیرماه مصادف با هجدهم ماه مبارک رمضان (شب احیا) کلیه سینماهای کشور به مدت 4 روز و تا پایان شب‌های قدر تعطیل خواهند بود.

وی افزود: روزهای 18،19،20،21 ماه ما مبارک رمضان مصادف با 25 تا 28 تیرماه کلیه سینماهای کشور تعطیل به مناسبت شب‌های قدر تعطیل هستند و از صبح روز یکشنبه 29 تیرماه مجددا فعالیت سینماها آغاز خواهد شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین در خصوص زمان آغاز اکران عید فطر نیز گفت: از صبح روز چهارشنبه اول مرداد ماه اکران 5 فیلم عید فطر در سینماهای کشور آغاز خواهد شد.

فیلم‌های سینمایی «امروز» در گروه استقلال، «کلاشینکف» گروه آفریقا،«فرشته‌ها با هم می‌آیند» گروه آزادی، «آذر شهدخت پرویز و دیگران» گروه فرهنگ و «رد کارپت» گروه قدس 5 فیلم اکران عید فطر هستند که از میان این فیلم‌ها «رد کارپت» از 5 تیرماه اکران خود را آغاز کرده است و قرار است تا سه هفته پس از اکران عید فطر روی پرده بماند و پس از آن «شهر موش‌ها2» جایگزین این فیلم خواهد شد.

کد خبر 265717

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha