مسافری که به آژانس منتخب فدراسیون فوتبال، ۶۱میلیون و ۷۴۰هزار تومان پرداخت کرد تا شاهد بازی‌های ایران در جام‌جهانی در سفر به برزیل باشد از آژانس منتخب فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

تورگردشگری برزیل- ایران


امير حسين بخشيان به ايسنا گفت: به فدراسيون فوتبال شكايت كردم و اين شكايت را در همان برزيل تحويل آقاي كفاشيان دادم.
وي گفت: رئيس فدراسيون فوتبال به آقاي ملامحمد، رئيس كميته فرهنگي فدراسيون فوتبال گفت كه به اين كار، به طور ويژه رسيدگي شود. شماره تلفن من را هم گرفتند اما تاكنون هيچ خبري نشده است.

اين مسافر ناراضي از خدمات آژانس گردشگري منتخب فدراسيون فوتبال كه از همان ابتدا مورد تأييد سازمان ميراث فرهنگي براي برگزاري تورهاي جام‌جهاني نبود گفت: فقط به اين خاطر كه فدراسيون اين آژانس را معرفي كرد، در آن تور ثبت‌نام كردم، حتي براي اينكه مطمئن شوم، اين آژانس منتخب فدراسيون است، تحقيق هم كردم و حالا شكايتم را به فدراسيون مي‌برم، نه سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري، چون فايده‌اي ندارد.

وي افزود: به‌عنوان مسافر VIP با آژانس قرارداد بستم اما از همان لحظه ورود به برزيل از خدمات VIP بي‌بهره بودم. تفاوت سفر 61ميليون و 740هزار توماني من با نرخ سفر ديگران، فقط به‌خاطر اتاق‌هاي تك‌نفره‌اي بود كه در هتل‌ها گرفتم.

بخشيان تأكيد كرد: با اين پولي كه پرداخت كردم، از همه مسافران، محروم‌تر بودم. با پرواز عادي به برزيل رفتم. 3ساعت در فرودگاه منتظر آمدن راهنماي تور شدم و پس از آنكه راهنما نزديك به 3/5 ساعت براي اقامت دادن به ديگر مسافران وقت گذاشت، آخرين نفري بودم كه از آن جمع به محل اقامت هدايت شدم.

به گفته اين مسافر ناراضي از خدمات تور گردشگري جام‌جهاني منتخب فدراسيون فوتبال او از 13روز كل سفري كه در برزيل داشته، 6شبانه‌روز را در اتوبوس گذرانده، چون آژانس منتخب فدراسيون فوتبال مسافرانش را در كل سفر و حتي مسير بين‌ شهرها با اتوبوس جابه‌جا ‌كرده است. درحالي‌كه مسافران ساير آژانس‌ها كه براي اين سفر، 30ميليون تومان هزينه كرده بودند فاصله بين شهرها را با هواپيما طي كرده‌اند و حتي در هتل‌هايي اقامت داشته‌اند كه اين مسافر 61ميليون توماني به تور منتخب فدراسيون فوتبال پرداخت كرده است.

گفتني است مجوز آژانس منتخب فدراسيون فوتبال به‌دليل شكايات مسافران اين آژانس از سوي سازمان ميراث فرهنگي تعليق شده و به مالك آن 15روز وقت داده شد تا رضايت مسافران را جلب كند. درصورتي كه اين آژانس نتواند رضايت مسافران را جلب كند مجوز آن باطل و آژانس تعطيل مي‌شود.

کد خبر 265916

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha