همشهری آنلاین: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمع آوری ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فطریه در پایگاههای کمیته امداد خبر داد.

به گزارش مهر، سعید ستاری با بیان این مطلب افزود: جمع آوری فطریه در 23 هزار مسجد، مصلی و مراکز برگزاری نماز عید و همچنین 15 هزار پایگاه کمیته امداد و دفاتر و مراکز زیر مجموعه در سراسر کشور انجام شد و براساس آمارهای بدست آمده تا کنون بیش از 33 میلیارد تومان جمع آوری شده است .

وی با اشاره به اینکه مبلغ فطریه هنوز نهایی نشده است ، گفت: طی دو روز آینده آمار نهایی استان‌های مختلف جمع آوری و به دفتر مرکزی اعلام می شود و ما نیز اطلاع رساع رسانی خواهیم کرد.

به گفته معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ، مبلغ فطریه اعلام شده مربوط به پایگاههای مردمی کمیته امداد است و مساجد هنوز آمار فطریه جمع آوری شده را اعلام نکرده اند به همین دلیل پیش بینی می شود مبلغ فطریه به حدود سه برابر میزان فعلی برسد.

ستاری در مورد تفکیک مبلغ فطریه نیز گفت: از 33 میلیارد و 500 میلیون تومان فطریه جمع‌آوری شده، 27 میلیارد تومان فطریه عام، 4 میلیارد و 600 میلیون تومان کفاره غیر عمد و مابقی نیز فطریه سادات محسوب می‌شود.

 

کد خبر 267439

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha