همشهری آنلاین: قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به شهادت شهید بابایی در روز عید قربان گفت: شهید سرلشگر بابایی "قربان" را به معنای واقعی شناخت چرا که توانست به عهد و پیمان خود با خدا وفا کند.

شهید بابایی

به گزارش ايسنا بیست و هفتمین یادواره سرلشگر خلبان شهید بابایی با حضور خانواده این شهید، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی استان قزوین در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدحبیب‌الله حسنی اظهار کرد: باید با زنده نگه‌داشتن شهدا، قصه پایداری 8 سال دفاع مقدس را برای جوانان بازگو کرد چراکه رزمندگان پیام آور درس‌های بزرگی از انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه خداوند پیامبران را برای تفسیر منطق الهی فرستاد، گفت: حضرت محمد(ص) همانند جامعه امروزی دارای دشمنانی در داخل و بیرون از مکه بودند به طوری که به بهانه‌های مختلف مورد رنجش قرار گرفت ولی پیامبر (ص) با استفاده از کلام معنوی در دل مسلمانان نفوذ پیدا کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در ملت‌ها دو گونه انقلاب مکتبی و حکومتی رخ می‌دهد که انقلاب حکومتی به این معناست که گروهی بر کرسی قدرت می‌نشینند و یا از پست و مقام عزل می‌شوند.

حسنی با اشاره به کتاب "پرواز انقلاب " گفت: این کتاب نشان دهنده این است که امام خمینی (ره) با استفاده از جریان‌های الهی توانستند همچون خورشیدی سایر حکومت‌ها را تحت تاثیر خود قرار دهند به عبارت دیگر، این مرد بزرگ دنیا را متحول کرند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه گفت: شهیدان امثال بابایی دل‌های خود را در زمین، آسمان و دریا به امام خمینی(ره) گره زدند تا در صحنه جنگ از ایران دفاع کنند.معمار کبیر انقلاب با موضع گیری‌های هوشیارانه خودشان توانستند طوری واکنش نشان دهند که تمام دنیا از حرکت بایستند و در مقابل تدابیر ایشان راه حل نداشته باشند.

وی همچنین اظهار کرد: دشمنان امروز مبارزه با شیعه را واجب می‌دانند، ولی باید بدانند که جانبازان متعهد بصیرت خود را حفظ کرده و همیشه پرچم ارزش‌های اسلامی را برافراشته نگاه خواهند داشت.

کد خبر 268067

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha