دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: در نخستین جلسه باشگاه فیلم شهر در سال جاری "کلاژی از کاربردهای معماری در سینمای جهان" ساخته آرش خوشخو در پردیس ملت نمایش، نقد و بررسی می‌شود.

پوستر تجسمی

به گزارش ایرنا از موسسه تصویر شهر، این نشست روز چهارشنبه 29 مرداد و از ساعت 18 در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

کار پژوهش و تحقیق این مستند در سال 86 توسط آرش خوشخو انجام و ساخته شد که مدت زمان آن 41 دقیقه است. همچنین تدوین آن بر عهده بهزاد مصلح و متن نرشین آن را منصور ضابطیان خوانده است.

نخستین جلسه باشگاه فیلم شهر در سال جاری که با رویکرد جدیدی در پردیس های ملت، آزادی و رازی برگزار می‌شود در سه کارگروه مختلف طرح ریزی و اجرا می‌شود که فیلم های تاریخ سینمای ایران و جهان در پردیس سینمایی ملت از منظر، شهر و سینما مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین محوریت گفت و گو در هر جلسه اختصاص به یک موضوع ویژه دارد که نخستین جلسه آن با عنوان "جستجوی عینیت شهر، در ذهن سینما" با حضور همایون امامی به عنوان منتقد، علی فلاح پسند کارشناس معماری، آرش خوشخو کارگردان و نوا توکلی دبیر جلسه برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت و ثبت نام در جلسات باشگاه فیلم شهر می‌توانند با شماره تلفن 55426456 تماس حاصل و یا به وب سایت رسمی باشگاه فیلم شهر به آدرس اینترنتی www.bashgahfilmshahr.ir مراجعه کنند.

کد خبر 269209

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha