همشهری آنلاین: تیم ملی ب والیبال ایران در نخستین بازی خود در چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا موفق به شکست تایلند شد.

Volleyball B-Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از صبح روز دوشنبه (27 مرداد) با دیدار تیم‌های ملی ب ایران و تایلند در سالن بالووان شولک شهر آلماتی قزاقستان آغاز شد.

ملی‌پوشان ایران در این دیدار که از ساعت 11 به وقت محلی و 9 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز شد، موفق به شکست سه بر دو تیم ملی والیبال تایلند شدند.

تیم ایران در ست اول و سوم این مسابقه 25 بر 23 و 25 بر 20 مغلوب حریف شد، اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 19 و 18 بر 16 به پیروزی رسید تا در نهایت سه بر دو پیروز این میدان باشد.

پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این ست از ترکیب رضا صفایی، محمدطاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد.

تیم ایران با این پیروزی و کسب دو امتیاز در صدر گروه دوم قرار گرفت و تایلند با یک امتیاز در رتبه دوم. تیم‌های استرالیا و چین، دیگر تیم‌های گروه ایران نیز در دومین دیدار روز نخست به مصاف یکدیگر می‌روند.

میانگین سن بازیکنان ایران 24 سال و تایلند 24.1 است که از این نظر در شرایط تقریبا یکسان بودند. اما میانگین قد بازیکنان ایران 197 سانتی‌متر و تایلند 189 سانتي‌متر، یعنی هشت سانت کمتر از ایران است.

تیم ملی ایران روز سه‌شنبه در دومین مسابقه خود از ساعت 16 به وقت محلی و 14 و 30 به وقت تهران به مصاف چین، قهرمان دوره گذشته این رقابت‌ها می‌رود.

والیبال ایران با دو عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی پرافتخارترین تیم قاره آسیا در این رقابت‌ها است.

کد خبر 269212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha