همشهری آنلاین: در ادامه دومین روز از مسابقات قزاقستان، فرزان عاشورزاده، تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در اولین سابقه حضورش در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال نقره شد.

F.Ashoorzade

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، در دومين روز مسابقات، عاشورزاده در مرحله فینال به مصاف "وی چین یانگ" (دارنده مدال طلای گرندپری منچستر و دو مدال برنز جهان) از چین تایپه رفت و نتیجه را واگذار کرده و به مدال نقره دست پیدا کرد.

عاشورزاده برای رسیدن به این مدال ارزشمند، ابتدا "ابوزيد" از اردن (نايب قهرمان نوجوانان جهان و قهرمان نوجوانان آسيا) را 23 بر 3 از پیش رو برداشت، سپس "حسين شريف" از مصر (قهرمان دو دوره آفريقا و دارنده مدال برنز جهان) را 19 بر 1 شکست داد و در سومین گام با پیروزی 13 بر 3 برابر "چنگ هوآنگ" از چين تايپه (قهرمان آسيا در سال 2012) راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تکواندوکار 18 ساله کشورمان در مرحله نیمه نهایی، "سافوان خلیل" از استرالیا (دارنده مدال برنز گرندپری چین و قهرمان دانشجویان جهان) را از پیش رو داشت که این بازیکن استرالیایی به دلیل مصدومیت از حضور در این مبارزه انصراف داد تا عاشورزاده راهی مرحله فینال وزن اول این دوره از مسابقات شود.

فرزان عاشورزاده با کسب این مدال نقره 24 امتیاز را به سبد اندوخته‌های خود در رنکینگ وزن اول المپیک اضافه کرد.

 

کد خبر 270507

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha